United Media bo v adria regijo pripeljala Forbes

Svet 17. Maj 202308:30 3 komentarji
Forbes, United media
United Media

United Media, vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, je s Forbesom sklenila licenčno pogodbo za lansiranje Forbesovih izdaj v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, Črni gori ter Bosni in Hercegovini na več platformah, vključno z digitalnimi in avdiovizualnimi storitvami, konferencami in dogodki.

Kot podaljšek ene najvplivnejših blagovnih znamk poslovnih medijev bodo novi Forbesovi portali vrhunske platforme za pogovore o nekaterih najvplivnejših voditeljih, menedžerjih, vlagateljih in podjetnikih iz adria regije, tistih, ki spodbujajo spremembe, preoblikujejo poslovanje in pomembno vplivajo na svet.

“Navdušeni smo, da bomo skupaj z United Medio sodelovali pri izdaji Forbesovih vsebin v adria regiji,” je povedal Peter Hung iz Forbesa. “Zavezani smo spodbujanju podjetništva po vsem svetu, z novimi izdajami v Srbiji, na Hrvaškem, v Sloveniji, Črni gori ter Bosni in Hercegovini pa bomo še povečali našo prisotnost v Evropi.”

“United Medii je v veliko čast in privilegij sodelovati s tako velikim in cenjenim podjetjem, kot je Forbes.” Ta ekskluzivna pogodba je v skladu z našim strateškim načrtom za širitev poslovanja in razvoj novih platform za naše uporabnike. Uvedba Forbesovih digitalnih izdaj v regiji je pomemben korak naprej pri našem poslanstvu, da bralcem zagotovimo najnovejše novice in informacije o poslovanju, financah in drugih pomembnih temah. S tem sodelovanjem jim bomo lahko omogočili dostop do Forbesovih vsebin in analiz in prepričani smo, da bo to prineslo temeljito spremembo v digitalnem okolju v jugovzhodni Evropi,” je povedala Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Medie.

Na podlagi pogodbe bo do konca leta začelo delovati pet novih strani Forbes Adrie. Te bodo imele dostop do vseh Forbesovih vsebin, predstavljale pa bodo tudi lokalne zgodbe. Forbesove izdaje v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini in Črni gori bodo vodili izkušeni uredniki in novinarji, ki bodo poskrbeli, da bo vsebina edinstvena in prilagojena potrebam občinstva. Medtem ko gospodarstvo v adria regiji še naprej raste in se razvija, bodo Forbesove izdaje zagotavljale najnovejše novice, analize in dajale vpogled v svet poslovanja.

O United Medii

United Media je del skupine United Group in vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, ki je prisotno v osmih državah in zaposluje več kot 4.200 ljudi. Vsako leto proizvede več kot 40.000 ur originalne vsebine, ki jo vodilni mednarodni operaterji distribuirajo na trg z več kot 40 milijoni ljudi.

Poleg tega ima družba v svojem portfelju 55 televizijskih postaj, od tega sedem z državno pokritostjo, in uspešen digitalni portfelj 30 spletnih portalov, šest časopisov, dve reviji in pet radijskih postaj. Podjetje ponuja tudi edinstveno oglaševalsko storitev s prodajo oglasnih mest in natančnim targetiranjem glede na ciljno skupino za izbrane kanale.

O Forbesu

Forbes slavi uspeh tako, da slavi tiste, ki so ga dosegli, in tiste, ki si to želijo. Forbes združuje najvplivnejše voditelje in podjetnike, ki spodbujajo k spremembam, preoblikujejo poslovanje in pomembno vplivajo na svet.

Blagovna znamka dosega več kot 140 milijonov ljudi po svetu prek zaupanje vrednega novinarstva, značilnih LIVE in Forbesovih virtualnih dogodkov, prilagojenih marketinških programov in 45 licenčnih lokalnih izdaj v 76 državah.

Razširitev blagovne znamke Forbes Media vključuje licenčne pogodbe za nepremičnine, izobraževanje in finančne storitve.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje