
Pred natanko dvajsetimi leti se je na severu Evrope, v objemu priznane nordijske predanosti inovativnosti in funkcionalnosti, ustanovilo podjetje, ki je v spremstvu hitrega tehnološkega razvoja preoblikovalo naš vsakdanji način uporabe bančnih storitev. Ferratum, danes v bančni industriji znani kot pionirji digitalnega bančništva, so uspeli banko narediti prijazno, dostopno in povsem prilagojeno sodobnemu življenjskemu slogu.
Oglaševanje
Začelo se je kot navdušujoča vizija. Vizija, ki je želela ustvariti sodobno, učinkovito, preprostejše dostopanje do vseh vrst bančnih storitev. Ta vizija se je razvila v globalno zgodbo o uspehu, ki danes vključuje mednarodne talente, izjemne inovacije s področja digitalnega bančništva in popolno predanost odgovornemu in varnemu bančnemu poslovanju. Zdaj, ob 20. obletnici, se Ferratum izkazuje kot vodilni ponudnik celostnih bančnih rešitev za digitalno prihodnost.
Banka na poenostavljen način
Opravljanje bančnih storitev na tradicionalen način se lahko hitro sprevrže v zamudno opravilo. Zato so si pri Ferratumu kot osnovno vodilo že na samem začetku postavili zelo enostavno vprašanje – zakaj bi morali za vsak bančni opravek obiskati poslovalnico? Njihova rešitev v sklopu digitalnega bančništva je bila zelo enostavna – bančništvo naj bo tam, kjer je uporabnik. Doma. Na kavču. Na potovanju. Kjerkoli. Banka v žepu, ves čas dostopna in varna.
Tej dediščini Ferratum ostaja zvest tudi po dveh desetletjih nenehne rasti in razvoja. Nordijska zapoved k preprostosti, preglednosti in zaupanju ostaja v osrčju vsega, kar Ferratum počne. Kot primer je tu njihov spletni kredit v višini do 4.000 EUR, ki si ga lahko uporabniki uredijo brez odvečne birokracije, brez čakanja in brez nepričakovanih zapletov – kjerkoli in kadarkoli, takrat, ko je nujno potreben.
Zaupanje, zgrajeno na dobri praksi
Po 20 letih uspešnega poslovanja, pri podjetju Ferratum izpostavljajo predvsem to, da je bolj kot številka let njihovega delovanja pomembno to, da so ponosni, da so se vseh teh 20 let razvijali v prid slehernega uporabnika. Vsak korak v razvoju je bil usmerjen v optimizacijo uporabniške izkušnje in omogočanje še bolj dostopnega, predvsem pa varnega spletnega bančništva.
Razumeli so, da smo si uporabniki med seboj zelo različni, da je tako finančna kot digitalna pismenost med generacijami nesorazmerna in da imamo uporabniki pri dostopanju do bančnih storitev zelo specifične želje, načrte in cilje. Zato so pri razvoju digitalnega bančništva pod znamko Ferratum vedno stremeli k snovanju intuitivnih in odgovornih rešitev, ki ugodijo vsakemu tipu uporabnika.
Ob tej obletnici se zato poraja tudi širši kontekst ozaveščanja o uporabnosti, varnosti in smiselnosti digitalnega bančništva. Kot radi rečejo v poslovnem svetu, se danes čas več ne meri v minutah, ampak v sekundah. Zato so pri Ferratumu prepričani, da bodo ljudje vedno pogosteje iskali storitve, ki so prilagojene hitremu življenjskemu slogu, povezane s sodobno mobilno tehnologije in v skladu s trajnostnimi smernicami. In njihovih naslednjih 20 let bo uresničevalo prav ta pričakovanja.