Oglaševanje

Hofer s to potezo spreminja pravila igre?

author
PR
08. okt 2025. 14:21
HOFER (16)(1)
Hofer

Povprečen Slovenec redno obiskuje tri ali štiri različne trgovce z živili, ki potrošnike vsak dan prepričujejo s številnimi akcijami. Kot kaže, se je zdaj iz te bitke presenetljivo umaknil Hofer. Ta se je odločil za množično spuščanje svojih rednih cen.

Oglaševanje

"Naš cilj je, da vsem kupcem nudimo nizke redne cene vsak dan in jim poenostavimo nakupovanje, kar pomeni, da jim ostane več časa za ljudi in stvari, ki jim prinašajo veselje,« pravijo pri Hoferju. V praksi to pomeni, da kupcem ne bo treba več načrtovati, kdaj bodo ulovili akcijsko ceno, saj so nizke redne cene zdaj stalnica. "Nizke, akcijske cene ne bodo na voljo samo dan ali dva ali en teden, kar zelo otežuje načrtovanje nakupov, temveč vedno," pojasnjujejo pri največjem slovenskem diskontu.

Osvežujoč pristop trgovca

Potrošniki smo danes nenehno izpostavljeni oglasom o akcijah, karticah zvestobe, kuponih, zbiranju nalepk, kar pogosto povzroča pritisk in stres, da le ne bomo česa zamudili. Zato je Hoferjev pristop osvežujoč – enostavno nakupovanje z zagotovljeno nizko ceno vsak dan in brez skrbi glede zamujenih akcij in popustov. "Zavedamo se, da je čas denar in da je naša vrednota - enostavnost vse višje na prioritetni lestvici ljudi v tem hektičnem svetu, polnem dražljajev," povedo v podjetju in dodajo, da želijo s tem kupcem podariti več časa za stvari, ki so zares pomembne – družino, prijatelje, prosti čas.

Mnogi kupci med Hoferjevimi prednostmi izpostavljajo tudi to, da za vse veljajo enaka pravila. "Vse naše nizke redne cene veljajo za vse kupce, ne samo za imetnike kartice, za tiste, ki so v mobilni aplikaciji aktivirali kuponček, ki so zbrali dovolj nalepk ali prišli po nakupe točno v torek ali so določene starosti," pojasnjujejo.

HOFER (11)(1)
Hofer

Kakovost zagotavljajo z izdelki lastnih blagovnih znamk

Pri Hoferju izpostavljajo, da kupci v letaku ne bodo našli akcij, bodo pa našli več kot to - akcijsko nizke cene vsak dan. Poleg nizkih cen Hoferjevo ponudbo odlikuje tudi kakovost njihovih izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih imajo v redni ponudbi že okoli 90 odstotkov. Pri teh so vpleteni v celoten proces, od izbora dobaviteljev, kakovostnih sestavin in sestave receptur do preverjanj kakovosti, ki pogosto še presega zakonska določila ali uveljavljene standarde.

Prav ponudba izdelkov lastnih blagovnih znamk, tesno sodelovanje z dobavitelji in nenehna optimizacija poslovanja – od procesov, transportnih poti, embalaže in oglaševanja, Hoferju omogočajo ustvarjanje prihrankov, ki jih trgovec nato pretopi v nižje redne cene.

Teme
Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih