Skupina Mol, ki je pred časom kupila družbo OMV Slovenija in tako prevzela dosedanje bencinske servise OMV, je predstavila načrte za slovenski trg in pojasnila, kdaj bodo potrošniki na servisih začeli opažati spremembe.
Madžarska skupina Mol je konec junija zaključila nakup OMV Slovenija in tako prevzela dosedanje bencinske servise OMV. Njena mreža v Sloveniji se je tako začasno povečala na 172 servisov, a v drugi polovici leta jih bo 39 prodala družbi Shell Adria. Od na novo prevzetih servisov OMV jih bo 27 odetih v podobo hrvaške Ine.
Direktorica podjetja Mol & Ina in Mol Slovenija Valerija Glavač je prepričana, da bodo s svojim vertikalno integriranim poslovnim modelom lahko izkoristili prednosti treh Molovih rafinerij v regiji in potrošniku omogočili zanesljivo oskrbo ter konkurenčne cene. V Molu verjamejo, da bodo s svojim vertikalno integriranim poslovnim modelom lahko izkoristili prednosti treh Molovih rafinerij v regiji in potrošniku omogočili zanesljivo oskrbo ter konkurenčne cene.
V Molu tako verjamejo v uspeh na slovenskem trgu, kjer se bodo s tretjega največjega ponudnika zavihteli na drugo mesto za Petrolom.
Kdaj bodo vpeljali spremembe?
Spremembe na bencinskih servisih bodo postopne. Uvajati jih bodo začeli septembra. “27 bencinskih servisov bo dobilo vizualno podobo blagovne znamke Ine, ostali bodo v podobi Mol. Na vseh teh servisih bo na voljo tako ponudba goriv kot ponudba hrane v Fresh cornerju,” je na novinarski konferenci predstavila Glavač. “Oktobra začenjamo s spremembo informacijskega sistema, ki je bistvena za uporabnike Smile&Drive, s spremembo bo omogočeno sprejemanje kartic Mol Move,” je predstavila in kot eno ključnih prednosti aplikacije izpostavila popuste pri gorivih.
Od septembra bodo vozniki na nekdanjih OMV bencinskih servisih točili gorivo Evo, ki ga ponuja Mol. Menjava znamke bo predvidoma končana do maja naslednje leto.
Od 1. julija na bencinskih servisih OMV sprejemajo tako Mol poslovne kartice kot nekdanjega OMV. “Prihodnje spremembe bodo intenzivne in naredili bomo vse, da bodo za stranke čim manj moteče,” je še dejala Glavač.
Vse pogodbe dosedanjega podjetja OMV Slovenija po besedah direktorice ostajajo v veljavi, torej tako pogodbe o zaposlitvi okoli 130 dosedanjih zaposlenih v družbah OMV Slovenija in Mol Slovenija, ki bodo združili moči, ter pogodbe s franšiznimi partnerji, ki upravljajo servise.
Glede prodaje 39 servisov družbi Shell Adria je direktorica Glavač povedala, da sklenitev posla pričakujejo konec avgusta ali v začetku septembra, predaja servisov pa naj bi bila končana do konca januarja prihodnje leto. Od tega bo 20 servisov iz dosedanje Molove mreže, 19 pa bo dosedanjih servisov OMV. Spisek bodo razkrili konec avgusta ob zaključku transakcije.
Razvoj gastronomske ponudbe
Kot je povedal izvršni direktor za potrošniške storitve v Skupini Mol Peter Ratatics, se v prihodnje želijo še bolj približati potrošnikom in vpeljati različne mobilne storitve.
Poleg pogonskih goriv so smer nadaljnjega razvoja maloprodaja trgovskih izdelkov in gastronomska ponudba. Tako želijo še okrepiti in izboljšati ponudbo Fresh Corner. Ratatics je še povedal, da na posameznih trgih zaposlujejo lokalne vodstvene delavce. To nameravajo početi tudi v Sloveniji, saj da lokalni kader najbolje razume potrebe domačega trga.
Izvršni direktor enote downstream goriva v skupini Mol Csaba Zsoter je kot enega od glavnih ciljev delovanja v regiji izpostavil varno in zanesljivo oskrbo z gorivi. Spomnil je, da ima Mol tri rafinerije v regiji, z vseh lahko oskrbujejo slovenski trg. Najbližja rafinerija je na Reki, ki je trenutno sredi največje nadgradnje v svoji zgodovini in postaja ena najsodobnejših rafinerij v tem delu Evrope, je napovedal. Poleg tega bodo skladno s cilji optimiziranja poslovanja za oskrbo slovenskega trga uporabljali tudi Luko Koper in nekatera pristanišča v jugovzhodni Evropi.
Mol je pogodbo o nakupu družbe OMV Slovenija sicer podpisal junija 2021. Dogovorjena kupnina za celoten delež je bila 301 milijon evrov, s tem pa je Mol prišel do mreže 119 bencinskih servisov v Sloveniji, 53 jih medtem že ima. Zaradi pomislekov Evropske komisije, da bi prevzem lahko oslabil konkurenco na maloprodajnem trgu bencina in dizelskega goriva fizičnim osebam v Sloveniji, je moral nato pristati na to, da 39 lokacij proda britanskemu energetskemu velikanu Shell oz. njegovi družbi Shell Adria.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje