
Nekdanji smučarski skakalec Cene Prevc, danes uspešen gostinec, se je odzval na kritiko enega od obiskovalcev svoje kavarne, njegov odgovor pa je na družbenih omrežjih sprožil pravo razpravo.
Oglaševanje
Nekdanji smučarski skakalec Cene Prevc se je po zaključku svoje športne poti odločil za popolnoma novo poglavje v življenju – podal se je v svet gostinstva. Po tem, ko je aprila leta 2023 sklenil kariero na Letalnici bratov Gorišek v Planici, je energijo usmeril v prenovo in ponovno odprtje priljubljene kavarne in slaščičarne Homan v središču Škofje Loke.
Po temeljiti prenovi je lokal svoja vrata znova odprl poleti 2023, a z novimi začetki prihajajo tudi novi izzivi. Kot pravi Prevc, je delo v gostinstvu polno dinamike, odgovornosti in vsakodnevnega učenja, hkrati pa prinaša tudi spopadanje z različnimi odzivi gostov.
Oglaševanje
Na družbenih omrežjih je veliko pozornosti pritegnil posnetek, v katerem se je Prevc odzval na kritiko enega od obiskovalcev njegovega lokala. Gost je v spletnem komentarju zapisal, da je imel slabo izkušnjo s počasno postrežbo.
"Katastrofa v soboto na vrtu. Natakar z 'bundes' frizuro, štirikrat mimo nepospravljene mize, misleč, da midva še pijeva, pa je bilo to od prejšnjih gostov. Po 15 minutah ignorance sva odšla. Vlagajte v personal, ne le v izdelke in promocijo," je zapisal kritik.
Prevc se je na komentar odzval z mirnim, a odločnim tonom. Poudaril je, da se osebje trudi za vsakega gosta, vendar je včasih težko slediti vsem obiskovalcem, saj natakar v eni uri postreže več kot 200 ljudi. Ob tem je dodal, da bi bilo veliko lažje, če bi gostje težave izrazili neposredno, namesto da jih objavljajo na spletu.
Oglaševanje
"Opravičujem se, da ste imeli slabo izkušnjo. Mi je pa zabavno, da ste glasni tam, kjer ni direktne komunikacije s človekom. Glede na vašo pripombo o vlaganju v personal pa sklepam, da tretirate naše izdelke in promocije kot nekaj dobrega – hvala, vsaj nekje nam uspeva," je med drugim dejal v odzivu.
Odzivi na spletu
Njegov odziv je sprožil številne komentarje. Večina uporabnikov je podprla Prevca in pohvalila njegov iskreni, spoštljivi ton. Številni so zapisali, da imajo z obiskom pri njem vedno pozitivne izkušnje, spet drugi pa so se postavili na stran kritičnega gosta in poudarili, da ima "gost vedno prav".
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje