Ne glede na to, kako se spreminja trg dela, nekaj ostaja enako – namen intervjujev je narediti odličen prvi vtis. In kako to doseči? Preverite, na kaj so pozorni delodajalci.
Ponudba prostih del je še vedno široka, in če tudi vi razmišljate o tem, da bi zamenjali delavno mesto, vam naslednji namigi pridejo še kako prav. Spletna platforma Reader’s Digest je namreč objavila nekaj točk, na katere so novi delodajalci pri zaposlitvenih intervjujih najbolj pozorni.
Točnost
Ni pomembno, ali gre za razgovor po telefonu, prek Zooma ali osebno, o točnosti se ni mogoče pogajati. Na osebni razgovor zato pridite vsaj 10 minut pred začetkom, saj se boste s tem izognili zamudi zaradi prometnih zastojev ali težav pri parkiranju.
Tudi pri intervjuju prek videoklica upoštevajte čas in se predhodno pripravite ter si zagotovite dobro internetno povezavo.
Ne glede na video platformo, ki jo uporabljate, vadite povezovanje vnaprej in prilagodite nastavitve in mikrofon, preden se vzpostavi klic.
Podrobnosti o videoklicu
Vse več zaposlitvenih intervjujev poteka prek videoklica. Pri tem pa gre lahko marsikaj narobe. To pomeni, daj je priprava ključnega pomena. Ne pozabite, da se je kljub vsemu tehnološkemu napredku težje povezati prek videa kot iz oči v oči.
To pomeni, da se morate dodatno potruditi in biti pozorni na podrobnosti, da boste naredili dober vtis. Poskrbite za dobro osvetlitev, zato se nikar ne obrnite s hrbtom proti oknu. Bistven je tudi dober mikrofon, saj vas bo le tako lahko sogovornik jasno slišal.
Naredite domačo nalogo
Pripravite se na razgovor. Poiščite nekaj informacij o delodajalcu, saj mu boste s tem dali vedeti, da ste angažirani in dobro pripravljeni. Pripravite se tudi na neprijetna vprašanja, kot je ”Katero stvar najpogosteje kritizirajo vaši nadrejeni” ali ”Na koliko delovnih mest se trenutno prijavljate”.
S stresnimi vprašanji kadrovniki vidi, kako dobro prenašate pritisk, kar je vrhunska spretnost, ki jo vsi iščejo.
Vaša samozavest
Želite biti opaženi v službi ali na razgovoru? Vaše obnašanje lahko pove veliko o vas samih. Kadrovniki iščejo uravnovešenost, pristnost in samozavest. Če ste prepričani o sebi in svojih sposobnostih, imate boljše možnosti.
Ne zamenjujte samozavesti z arogantnostjo. In kako doseči samozavestno držo? Sestavite seznam stvari, na katere ste najbolj ponosni. Glasno poimenujte te dosežke, preden se oglasite na razgovoru.
Prodajate svoje sposobnosti
Razgovor je vaša priložnost, da ”prodate” sebe in svoje sposobnosti. Povprašajte sodelavce o tem, kaj si mislijo o vas. Nato naredite samooceno in razmislite o ključnih stvareh, ki so vam v dosedanji karieri pomagale.
In čeprav je morda skušnjava velika, se uprite želji, da bi bili med intervjujem preveč uglajeni in profesionalni. Bodite naravni. Bodite prijazni. Verodostojni in človeški.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!