Mestne oblasti v Amsterdamu z opozorilnimi videoposnetki neodgovorne britanske turiste pozivajo, naj raje ostanejo doma, če nameravajo mesto obiskati zgolj za pijančevanje in uživanje drog.
Nova spletna kampanja v Amsterdamu “Stay Away” (“ne približuj se”, “ostani doma”, op. a.) skuša omejiti obiske britanskih turistov, ki oddih v mestu izkoristijo za različne oblike neodgovorne zabave. Kampanja cilja na obiskovalce, stare med 18 in 35 let, ki Amsterdam običajno obiščejo za dan ali dva in delajo zgago: popivajo, uživajo droge ali kršijo javni red in mir.
Ko Britanci v spletni brskalnik poleg ključne besede Amsterdam vpišejo “fantovščina”, “poceni hotel”ali “pub crawl (popivanje po barih, op. a.)”, se jim bo pokazal videoposnetek z opozorilom.
Eden od njih prikazuje aretacijo mladega moškega in opozarja na nezaželene posledice pijančevanja: 140 evrov kazni, noč v streznitveni celici in kazensko kartoteko.
Na drugem videoposnetku reševalno vozilo nezavestnega moškega odpelje v bolnišnico, zraven pa piše: “V Amsterdam ste prišli, da bi vzeli droge, izgubili nadzor, pristali v bolnišnici, si uničili zdravje in družini povzročili skrbi.” Na koncu posnetkov je navedeno, naj obiskovalci raje ne pridejo, če v Amsterdam prihajajo za eno noč zabave ali zaradi drog.
“Obiskovalci so še vedno dobrodošli, a naj se ne vedejo neprimerno in delajo zgago. V tem primeru bomo kot mesto dejali: raje ne, ostanite doma,” je povedal podžupan Sofyan Mbarki. “V Amsterdamu že izvajamo ukrepe proti kršenju javnega reda in miru turistov, temu posvečamo več pozornosti kot nekatera druga velika evropska mesta. A v prihajajočih letih moramo storiti še več, če želimo, da turizem na dolgi rok ostane v našem mestu,” je nadaljeval podžupan in dodal, da morajo, če želijo ohraniti mesto primerno za življenje, izbrati “omejitve namesto neodgovorne rasti”.
Kampanja “Stay Away” se bo čez leto morda razširila tudi na obiskovalce iz države in preostalih članic Evropske unije, ki bi lahko v mestu povzročali nevšečnosti.
Mestne oblasti bodo ta mesec prav tako začele kampanjo “Kako in kaj v Amsterdamu”, namenjeno obiskovalcem, ki so že v mestu. S pomočjo družbenih omrežij in uličnih tabel bodo obiskovalce opozarjali na opitost, prevelik hrup, kupovanje drog od uličnih preprodajalcev in prepoved uriniranja v javnosti.
Kako bi zmanjšali ekscese turistov v mestnem jedru, se mestni svet poskuša dogovoriti tudi z organizatorji fantovščin, razmišljajo pa tudi o uvedbi turističnega davka.
Februarja je Amsterdam napovedal tudi nove omejitve v zloglasni rdeči četrti, kjer so prepovedali uporabo marihuane in omejili uporabo alkohola. Rdeča četrt sicer predstavlja med 10 in 15 odstotkov deleža turizma v mestu.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!