Tudi Fiat razmišlja o električnem dvosedu

Magazin 12. Apr 202215:45 0 komentarjev
Opel Rocks
Opel

Tudi pri Fiatu razmišljajo o lahkem električnem modelu. Koncernska ''brata'' Citroën in Opel že imata v ponudbi takšno lahko ''štirikolo''. Fiat bi lahko bil naslednji.

Atraktiven, enostaven in poceni. Toda le ozko uporabna sta Citroënov model Ami in njegov sestrski model Opel Rocks. Gre namreč za model, ki samo na hitro deluje kot avtomobil, čeravno gre za lahko štirikolo z električnim pogonom, ki je namenjeno ceneni mestni mobilnosti. Na podlagi naše zakonodaje bi mu lahko rekli štirikolo, čeravno ne ustreza povsem omejitvam, da bi ga lahko upravljali tisti z izpitom za moped, kot je to urejeno v številnih drugih evropskih državah, kjer lahko za volan sedejo tudi 14-letniki. Tudi zato niti Opla niti Citroëna ne morete kupiti pri nas, vsaj ne še.

Enostaven, poceni in – električen

Citroen Ami
Citroen

Citroënovi inženirji so si ga omislili kot odgovor na potrebe osebnostne mobilnosti velikih mest, kjer moped ali kolo vendarle ne moreta povsem nadomestiti udobja sedeža (oziroma dveh), pokrite kabine in strehe. Enostavna konstrukcija lahko pomeni  stekloplastično nadgradnjo, dva sedeža in volan pa šibek motorček s stalno močjo 6 kW in baterijo s 5,5 kWh, kar je dovolj, da tega 2,41 metra dolgega dvoseda popelje približno 75 kilometrov daleč (s hitrostjo največ 45 km/h).

Opel Rocks
Opel

Fiatov model bi lahko bil Topolino

Zdaj o svojem modelu oziroma izvedenki, kot poročajo pri Automotive News, menda razmišljajo tudi pri Fiatu. Prodaja obeh modelov gre namreč dobro, pri koncernu Stellantis razmišljajo o dvigu proizvodnje z 18 na 20.000 enot. S Fiatovim modelom pa celo okoli 35.000, ko bi naj bil leta 2023 pripravljen Fiatov model.

Koncept je že pripravljen, tisti ki so ga videli, pa pričajo o tem, da je njihova različica menda precej bolj dodelana kot Oplova in Citroënova. Nov Fiatov model naj bi se imenoval Topolino.  Zelo prikladno, saj je tudi originalni model, ki je leta 1936 prišel na trg, s svojo enostavnostjo, praktičnostjo in cenovno dosegljivostjo pomagal Italijo spraviti na kolesa.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!