Ne samo, da je bil voznik ladje, ki je v nedeljo potonila v Splitu, pijan, ampak je vozil brez veljavnega pomorskega spričevala in na turistični ladjici ni bil kot kapitan.
Voznik ladje, ki je v nedeljo potonila v Splitu, ni imel veljavnega pomorskega spričevala in na ladji ni bil v vlogi kapitana, je pojasnil direktor hrvaške uprave za varno plovbo Siniša Orlić. Prihod ladje v pristanišče ni bil najavljen, je še dejal za HTV.
Spomnimo, da je ladja Morska vila v nedeljo okoli 2. ure zjutraj trčila v splitsko Zahodno obalo. Po približno 40 minutah je potonila. Na krovu je bilo okoli 50 potnikov. Prihod ladje v pristanišče ni bil najavljen, ladjo pa je krmarila oseba, ki na krovu ni bila v vlogi kapitana. Poleg tega so tej osebi potekla vsa pomorska spričevala, je še poudaril kapitan Orlić.
Nesreča se je zgodila v bližini bencinske črpalke. “Vse to bi lahko stvari zakompliciralo, a se na srečo ni zgodilo nič hudega. Ladjo bomo dvignili iz morja. Nihče se ni poškodoval, za zdaj pa tudi ni znakov, da bi prišlo do okoljske škode. Pričakujemo, da bomo ladjo dvignili in v ponedeljek odvlekli v ladjedelnico,” njegove besede povzema portal Index.
Policija bo 44-letnika kazensko ovadila
Splitska policija je sporočila, da bo zoper 44-letnika, ki je upravljal turistični čoln, podala kazensko ovadbo na državno tožilstvo. Že v nedeljo se je izkazalo, da je bil v času nesreče pod vplivom alkohola.
Kapitan Siniša Orlić se je v pogovoru na HTV strinjal, da res obstaja vtis, da je med poletjem več pomorskih nesreč, a je poudaril, da statistika to zanika. “Lani je bilo v tem času za 30 odstotkov več prometnih nesreč,” je povedal. Dodal je, da sta se letos zgodili dve nesreči potniških ladij. “To očitno javnost zanima in se je zato znašlo v središču pozornosti,” je dodal. Napovedal je ukrepe za večjo varnost plovbe.
Izvedli so preventivno akcijo, v kateri je sodelovalo 23 plovil in okoli 100 zaposlenih. Opravili so več kot 400 nadzorov. Ugotovili so 170 kršitev in izrekli za 400.000 kun kazni (okoli 53.000 evrov). Preventivna akcija je bila usmerjena proti prekrškom, povezanih z gliserji. Pogosti so tudi prekrški, povezani s plovbo tujih plovil brez vinjete ali brez ustreznega usposabljanja za upravljanje čolna.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!