
Na AMZS so med preskušanjem otroških varnostnih sedežev pri dveh ugotovili resne varnostne pomanjkljivosti, zaradi katerih odsvetujejo njun nakup. Oba sedeža sta na prodaj v spletnih trgovinah in pokrivata celotno otroško obdobje.
Oglaševanje
Otroška varnostna sedeža chipolino olympus i-size in reecle 360 nista prestala preskusnega trka v AMZS testu otroških sedežev. Med testom so namreč ugotovili resne varnostne pomanjkljivosti, zaradi katerih na AMZS odsvetujejo nakup teh sedežev.
Med čelnim preskusnim trkom sedeža chipolino olympus i-size so uporabili 11 kilogramov težko lutko, ki je bila pripeta v sedež, obrnjen v nasprotni smeri vožnje. Pri tem se je školjka sedeža, ki je na osnovo pritrjena s štirimi vijaki, odtrgala od osnove in skupaj s preskusno lutko poletela naprej po avtomobilski kabini.
Oglaševanje
Sedež chipolino olympus i-size se lahko uporablja v treh različnih načinih uporabe – za otroke telesne višine od 40 do 87 cm, od od 40 do 87 cm in od 100 cm do 150 cm.
Preskusni trk sedeža so opravili v treh različnih načinih uporabe. Pri trčenjih, kjer je bil sedež obrnjen v smeri vožnje, je zdržal obremenitve.
Po zatrdilih proizvajalca je sedež chipolino olympus i-size razprodan in v tej različici ni več na voljo za prodajo. Ker pa so pri številnih trgovcih morda še na voljo zaloge tega sedeža, na AMZS odsvetujejo njegov nakup.
Pri čelnem preskusnem trku sedeža reecle 360 so uporabili 15-kilogramsko preskusno lutko. Ko je bila ta pripeta v sedež, obrnjen v nasprotni smeri vožnje, se je vrtljiva plošča sedežne osnove ločila od spodnje konstrukcije; zgornji del sedeža je sicer ostal pritrjen na osnovo z zgornjo povezavo (top tether), a je preskusna lutka skupaj s sedežem poletela po kabini avtomobila.
Oglaševanje
Tudi preskusni trk sedeža reecle 360 so opravili v vseh treh različnih načinih uporabe. Pri trčenjih, kjer je bil sedež obrnjen v smeri vožnje, je konstrukcija sedeža zdržala obremenitve.
Izdelovalca sedežev Reecle so na AMZS obvestili o rezultatih testa, a od izdelovalca niso prejeli odgovorov.
Tudi sedež reecle 360 je otroški sedež, ki raste z otrokom in pokriva celotno obdobje – od rojstva do konca obvezne uporabe otroškega sedeža (od 40 cm do 150 cm telesne višine).
Oglaševanje
Čelni preskusni trki, opravljeni v okviru AMZS testa otroških sedežev, temeljijo na preskusnem trku avtomobilov organizacije Euro NCAP (čelni trk z zamikom pri hitrosti 64 km/h). Sedeži so na takšnem testu izpostavljeni bistveno večjim silam kot pri zakonsko predpisanih homologacijskih preskusih za otroške sedeže.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje