Musk na sedež Twitterja prišel z umivalnikom v rokah

Svet 27. Okt 202209:27 2 komentarja
Elon Musk umivalnik
Zajem zaslona/TWITTER

Ameriški milijarder in najbogatejši človek na svetu Elon Musk je na sedež družbenega omrežja Twitter, s katerim se dogovarja za prevzem, prišel z umivalnikom v rokah.

Lastnik Tesle in najbogatejši človek na svetu Elon Musk zaključuje prevzem Twitterja. Posel v vrednosti 44 milijard dolarjev (43,7 milijarde evrov) mora biti končan do petka. Musk je poskušal po začetni nameri, da prevzame tehnološkega velikana, odstopiti od posla, vendar si je nato po napovedanih tožbah premislil.

V sredo je Musk prišel na sedež Twitterja, v rokah pa je nosil keramičen umivalnik. “Prihod na sedež Twitterja – naj se to usede,” je zapisal. Po poročanju BBC v poslovnem jeziku “kuhinjski umivalnik” pomeni sprejetje radikalnih ukrepov v podjetju, vendar ni jasno, ali je zaposlenim na Twitterju takšno sporočilo želel prenesti tudi Musk. Ob tem si je posodobil tudi svoj profil na Twitterju.

Musk je dejal, da Twitter potrebuje spremembe, nekateri pa napovedujejo, da načrtuje veliko zmanjšanje delovnih mest.

Prevzem Twitterja je Musk napovedal aprila, ko je sporočil, da bo za delnico odštel 54,2 dolarja (53,85 evra), kar znaša 44 milijard dolarjev (43,7 milijarde evrov). Nato si je premislil in želel odstopiti od nakupa, posel pa je romal na sodišče. Tehnološki velikan je tožil Muska, sodni proces pa je zamrznjen do petka. Če do takrat ne bo prišlo do sklenitve posla, se bo prihodnji mesec sodni proces nadaljeval.

“Če transakcija ne bo zaključena do 28. oktobra 2022 do 17. ure, me morata stranki o tem pisno obvestiti še isti večer, da zagotovimo novembrske sodne termine,” je dejala ameriška sodnica Kathaleen McCormick.

Kot razlog za odstop od posla je Musk navedel, da ga je podjetje zavajalo glede ključnih vidikov poslovanja, zlasti glede števila računov, ki da so v resnici vsiljeni (spam) ali robotsko vodeni profili (boti).

Elon Musk
PROFIMEDIA

Interni dokumenti: Twitter izgublja najbolj aktivne uporabnike

V senci prevzemnega dogajanja se zaposleni na Twitterju ukvarjajo s težavami, saj naj bi jih zapuščali najbolj aktivni uporabniki.

Interni dokumenti razkrivajo, da t. i. “težki uporabniki” niso več tako aktivni, kot so bili v preteklosti, poroča Reuters. Veliki uporabniki so v “popolnem upadu” od začetka epidemije, piše v internem dokumentu z naslovom “Kam so šli tviteraši?”

Čeprav predstavljajo manj kot deset odstotkov mesečnih uporabnikov, naj bi ustvarili 90 odstotkov vseh tvitov in 90 odstotkov prihodkov. Kot “težki uporabniki” so opredeljeni tisti, ki se v profil prijavijo šestkrat ali sedemkrat in objavljajo tri do štirikrat na teden.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje