Novi lastnik Twitterja, ameriški milijarder Elon Musk v želji po krčenju stroškov in večanju prihodkov podjetja spreminja pravila oglaševanja na omenjenem družbenem omrežju. Med drugim bodo tako lahko odslej politični kandidati proti plačilu Twitter izkoriščali za promocijo v predvolilnem času.
Družbeno omrežje Twitter, ki se je pod vodstvom novega lastnika, ameriškega milijarderja Elona Muska, znašel pred velikimi izzivi, rahlja pravila oglaševanja v ZDA, in sicer tako političnega kot družbeno angažiranega. Musk namreč išče različne poti, da bi skrčil stroške in zvišal prihodke podjetja.
Glede na spremembe, ki jih vpeljuje Musk, bodo politični kandidati v ZDA Twitter proti plačilu lahko izkoriščali za promocijo v predvolilnem času, različne organizacije pa za podporo svojim ciljem, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
“Verjamemo, da družbeno angažirano oglaševanje lahko vzpostavi javno razpravo o pomembnih temah. Danes sproščamo našo politiko oglaševanja za tovrstne oglase v ZDA. Prav tako v prihodnjih tednih načrtujemo širitev dovoljenj za politično oglaševanje,” je tvitnila Twitterjeva služba Twitter Safety. V drugem tvitu pa je podjetje napovedalo, da bo oglaševalsko politiko uskladilo s politiko, uveljavljeno na televizijah in drugih medijih.
Twitter bo s tem opustil svojo dolgoletno prakso prepovedi plačanega političnega oglaševanja, ki jo je uveljavil nekdanji izvršni direktor podjetja Jack Dorsey. Na omrežju je doslej omejeno tudi družbeno angažirano oglaševanje – tovrstni oglasi so bili dovoljeni le, če so izpolnjevali določene kriterije, navaja dpa.
We believe that cause-based advertising can facilitate public conversation around important topics. Today, we're relaxing our ads policy for cause-based ads in the US. We also plan to expand the political advertising we permit in the coming weeks.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) January 3, 2023
V ZDA televizijsko oglaševanje sodi v pristojnost zvezne komisije za komunikacije (FCC), ki pa ne preverja sporočil iz političnih in drugih oglasov. “Tako kot pri vseh spremembah politike bomo najprej zagotovili, da bo naš pristop k pregledovanju in potrjevanju vsebin zaščitil uporabnike Twitterja,” se je na spremembe odzval FCC.
Musk je Twitter prevzel konec oktobra, od tedaj pa se vrstijo številne spremembe in zapleti v podjetju. Konec decembra je na podlagi lastne ankete, ki je pokazala, da večina sodelujočih uporabnikov omrežja želi, da zapusti položaj glavnega izvršnega direktorja te družbe, sporočil, da bo odstopil takoj, ko bo našel nekoga dovolj “nespametnega”, da ga nasledi.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!