Trije Srbi so pred časom pritegnili precej pozornosti, ko so se z jugom odpravili na 2.000 kilometrov dolgo pot na nogometno prvenstvo v Nemčiji. To "slavo" avtomobila so izkoristili za humanitarne namene, prodali so ga na dražbi, denar pa namenili za nakup inkubatorjev. "Mislim, da je to najdražji jugo, ki so ga prodali v Srbiji. Prodan je bil za 15.500 evrov," je visok izkupiček komentiral eden od avanturistov.
Trije moški iz Vrnjačke Banje v Srbiji so precej pozornosti pritegnili že pred časom, ko so se na evropsko prvenstvo v Nemčijo odpravili z znamenitim jugom, zdaj so si zadali še en podvig, ki je humanitarnega značaja.
Odločili so se, da priljubljen avto pošljejo na dražbo, izkupiček pa podarijo Inštitutu za neonatologijo v Beogradu. Avtomobil so prodali za neverjetnih 15.500 evrov.
Odločitev, da se podajo na skoraj 2.000 kilometrov dolgo avanturo, je bila spontana. Marko, Nemanja in Mladen so vedeli, da bodo zagotovo šli na tekmo med Srbijo in Anglijo v nemškem Gelsenkirchnu, a niso vedeli, kako. Nekega večera so se nato dogovorili, da je čas, da gre jugo spet na avanturo.
“Ideja je padla v lokalu. Bila je stava, s katerim vozilom bomo šli. V šali sem rekel, da gremo z jugom. Prijatelji so vedeli, da ga imam v garaži, in bili so za. Ko so se dnevi bližali, sem spoznal, da se ne šalijo. In smo šli,” je za N1 Beograd povedal Marko Trmčić.
Trojica je imela na poti več prigod, nekatere so jih tudi resneje prestrašile. Avtomobil jim je prvič zagodel že na začetku poti. “Nismo komentirali, samo pogledali smo se in nadaljevali pot. Niti za trenutek nismo pomislili, da bi obupali in se vrnili domov,” je dodal še eden od avanturistov Nemanja Đurić.
Na koncu jim je uspelo priti v Nemčijo. In takoj so pritegnili pozornost medijev. Jugo, označen s simboli evropskega nogometnega prvenstva in zastavami Srbije, je v hipu pritegnil poglede. Moški so za N1 Beograd priznali, da tudi pot domov ni bila mačji kašelj. Čeprav ni šlo vse, kot so si zamislili, so po 30 urah varno prispeli domov, v Vranjčko Banjo.
Kmalu zatem jih je prešinila misel, da bi pozornost juga lahko izkoristili za humanitarne namene. Avtomobil je šel na dražbo, na kateri so za Inštitut za neonatologijo v Beogradu za nakup inkubatorjev zbrali 15.500 evrov.
“Inkubatorji so zelo dragi. Vem, ker je tam ležal tudi moj otrok. Zadnjih deset let pomagamo po svojih močeh. Iz zbranega zneska je mogoče kupiti več inkubatorjev,” je dodal Nemanja.
“Mislim, da je to najdražji jugo, ki so ga prodali v Srbiji. Prodan je bil za 15.500 evrov, nov pa je leta 2000, ko so proizvedli zadnjo serijo, stal približno 5.500 evrov. Zgodovinski maksimum za Zastavo,” je dejal Nemanja.
Jugo bi lahko bil atrakcija na olimpijskih igrah v Parizu, a je moške oviralo le to, da se srbska košarkarska reprezentanca ni uvrstila v finale. Če bi, bi celo Pariz lahko videl ta simbol Jugoslavije.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje