Velikan pretočnih vsebin Netflix uvaja novo funkcijo, zaračunal pa jo bo uporabnikom, ki svoj račun delijo z drugimi. Za zdaj je za "preizkus" izbral le nekaj držav. Tisti, ki bodo svoj račun delili z drugimi, bodo morali mesečno dodatno plačati 2,9 evra.
Netflix je novo funkcijo poimenoval “dodaj dom”, svojim uporabnikom pa bo ob standardni naročnini dodatno zaračunaval, če bodo svoj račun delili z drugimi osebami. Funkcija je najnovejša ideja velikana pretočnih vsebin, da zatre deljenje gesel, ki ga pri Netflixu vidijo kot enega največjih težav pri stagniranju števila uporabnikov.
Testiranje bodo naprej uvedli za Argentino, Dominikansko republiko, Salvador, Gvatemalo in Honduras. V teh državah bo lahko imel vsak uporabnik račun na eni napravi, če bo želel svoj račun deliti s prijatelji, pa bo moral doplačati 219 pesov v Argentini oziroma 2,9 evra mesečno. Kdor ima običajen paket, bo lahko dodal enega uporabnika, tisti s standardnim do dva, premium uporabniki do tri dodatne uporabnike. “Odlično je, da imajo naši uporabniki tako radi Netflixove filme in oddaje, da jih želijo deliti naprej. Toda razširjenost gesel med gospodinjstvi spodkopava našo dolgoročno zmožnost vlaganja in izboljševanje storitev,” novo storitev pojasnjuje in zagovarja Netflixov direktor produkcijskih inovacij Chengyi Long.
Že nekaj časa želijo preprečiti deljenje
Proti deljenju gesel med uporabniki se je Netflix resneje zavzel aprila, ko je napovedal dodatno zaračunavanje naročnine. Takrat so v testiranje vključili uporabnike Čila, Kostarike in Peruja. Funkcijo so poimenovali “dodaj novega člana”, naročniki pa morajo doplačati, če svoja gesla delijo z osebami zunaj svojega gospodinjstva.
Netflix trdi, da preverjanja, ali njihovi uporabniki delijo svoja gesla, ne temeljijo na lokaciji in GPS, ampak preverjajo različne IP-naslove. S to metodo lahko Netflix prepozna, kdaj poteka deljenje zunaj gospodinjstva. Novo preverjanje se ne bo nanašalo na dostop do vsebin prek pametnih telefonov, tablic ali prenosnih računalnikov, prav tako to ne bo vplivalo na dopustnike.
Podjetje se v zadnjem času spopada s težavami, saj se je prvič po desetih letih število uporabnikov zmanjšalo, prav tako je močno padla vrednost njegove delnice. Če so bili pri Netflixu na začetku epidemije, ko je bil velik del sveta zaprt doma, veliki zmagovalci, se zdaj spoprijemajo s pritiski, kako povečati število uporabnikov in s tem posledično povečati prihodke.
Po Netflixovi oceni 100 milijonov njegovih uporabnikov svoja gesla deli tudi s prijatelji, to pa želijo v podjetju omejiti oziroma dodatno zaračunati. Najprej so testne funkcije z višjimi cenami naročnine ob deljenju uvedli samo v določenih državah, poznavalci pa pričakujejo, da bodo po enem letu imeli rezultate, ki jim bodo pokazali, ali naj to dejavnost razširijo tudi v druge države.
Odpuščanja zaradi slabih rezultatov
Ena od novosti naj bi bil tudi nov paket, ki bi bil cenejši od drugih, vendar bi morali uporabniki v zakup vzeti oglase. Zaradi padca števila naročnikov je Netflix napovedal ukinitev 150 delovnih mest, večinoma v ZDA.
V letnem poročilu so pri podjetju zapisali, da se rast prihodkov umirja, zato morajo znižati stroške poslovanja. Netflix odpušča, potem ko je v poslovnem poročilu razkril, da je v prvem letošnjem četrtletju izgubil 200.000 naročnikov. Po pričakovanjih bo družba v drugem četrtletju izgubila še dva milijona. Delnice podjetja so po objavi rezultatov padle za 35 odstotkov, kar je največji enodnevni padec po letu 2004.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje