Ali bo Volkswagen res obudil model e-Up?

Magazin 24. Jan 202213:45 0 komentarjev
VW e-Up!
Volkswagen

Ker je Volkswagnov novi vstopni električni model oddaljen vsaj še tri leta, je menda tik pred odobritvijo načrt za vrnitev modela e-Up!

Le dve leti po koncu proizvodnje električno gnanega modela e-Up naj bi Volkswagen spet razmišljal o zagonu proizvodnje. Tudi pri nas je bil v drugi evoluciji ta majhen električno gnani avtomobil prodajna uspešnica. Pri Volkswagnu uradnega pojasnila še ni bilo, toda o tem so že poročali številni nemški mediji in vedno dobro obveščeni Automotive News Europe. Natančne časovnice vrnitve sicer še ni, menda pa naj bi večji prodajalci že začeli zbirati prednaročila.

Pri Volkswagnu sicer nikoli niso prepričljivo pojasnili, zakaj so konceptualno uspešen in cenovno dovolj ugoden model leta 2020 dobesedno vrgli iz proizvodnje. Uradno so dejali samo, da potrebujejo proizvodne kapacitete za nove modele. V prihodu je bil novejši in sodobnejši (pa tudi večji in dražji) ID.3.

Volkswagen e-up!
Volkswagen

Nekoč cenovni hit, toda …

V Sloveniji je bil malček hitro razprodan, veljal pa je okoli 22 tisočakov. Seveda je bila takrat tudi subvencija resnih 7.500 evrov, danes le še 3.500. Zdaj nekateri viri ugibajo, da naj bi bila vstopna cena za malčka okoli 26 tisočakov. Še vedno precej manj od ID.3, ki velja vsaj slabih 35.000 evrov.

Poteza se zdi še kako logična v luči uspešnih cenovno ugodnih modelov, ki prihajajo, predvsem je tukaj v prvi vrsti prodajna uspešnica Dacia Spring, ki je na voljo za manj kot 17.000 evrov (minus subvencija). Volkswagen sicer načrtuje cenovno ugoden vstopni model (predstavljen kot koncept ID.Life), ki pa bo na trgu šele leta 2025.

Tehnološko še vedno sodoben

Volkswagen e-up!
Volkswagen

Up bo v novi izvedbi tehnološko verjetno podoben zadnji izvedenki. Kar pomeni, da ga bo poganjal e-motor s 61 kW (83 KM), baterija pa bi lahko imela zmogljivost 32,3 kWh. To pomeni tudi doseg do 260 km z enim polnjenjem. In omejeno hitrst 130 km/h. Zagotovo pa bo v svoji reinkarnaciji deležen tehničnih izboljšav na področju pogona, baterije in dosega, morda tudi polnjenja (takrat 7,2 kW AC in 40 kW DC).

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!