Facebook in Instagram bosta označevala vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco

Digitalno 05. Apr 202420:50 1 komentar
META
Foto: PROFIMEDIA

Tehnološki velikan Meta, pod katerim delujeta družbeni omrežji Facebook in Instagram, bo kmalu začel označevati vsebine, ki so ustvarjene s pomočjo umetne inteligence. Poleg tega bo z drugo vidno oznako označevala vsebine, za katere obstaja veliko tveganje, da zavajajo javnost.

Ameriški tehnološki velikan Meta bo maja začel označevati vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, so danes sporočili iz družbe. S tem bodo poskušali pomiriti strahove uporabnikov in vlad glede tveganj, ki jih predstavljajo t. i. deepfake vsebine oziroma globoki ponaredki, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Med deepfake vsebine sodijo slike, videoposnetki ali zvočni posnetki, ki so s pomočjo umetne inteligence ustvarjeni tako prepričljivo, da jih slehernik ne prepozna kot umetno ustvarjene.

Meta se je odločila, da tovrstnih vsebin, ki sicer ne kršijo drugih pravil njenih storitev, ne bo več odstranjevala, temveč jih bo označevala z oznako “Izdelano z umetno inteligenco”. S tem se bo izognila posegom v svobodo govora. Enak znak naj bi uporabljala tudi Google in OpenAI.

Označene tudi zavajajoče vsebine

Poleg tega bo Meta z drugo vidno oznako označevala tudi vsebine, za katere obstaja veliko tveganje, da zavajajo javnost.

Februarja je nadzorni odbor tehnološkega velikana zahteval, da družba zaradi velikega napredka umetne inteligence prenovi svoj način moderiranja vsebin. S tem naj bi okrepili prizadevanja v boju proti zlorabi platform, ki jih poganja umetna inteligenca, z dezinformacijami, zlasti v luči jesenskih predsedniških volitev v ZDA in volitev drugod po svetu, navaja AFP.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje