Ford želi odločneje elektrificirati ponudbo v Evropi

Magazin 19. Mar 202212:15 0 komentarjev
Ford
Ford

Pri znamki z modrim ovalom so napovedali - leta 2030 bo konec s termičnimi motorji. V dveh letih že devet električnih modelov.

Načrt je smel in odločen. Toda pri Fordu so prepričani, da jim bo uspelo, saj so se v ta namen še tesneje povezali s partnerjem. In to je Volkswagen, ki bo prispeval svojo večnamensko platformo MEB. Na tej ”stoji” že nekaj električno gnanih modelov iz koncerna (VW ID.4 in 4, Škoda Enyaq, Audi Q4 e-tron), zdaj pa bodo s to tehnologijo pomagali tudi Fordu. Njihov cilj je jasen – do leta 2026 želijo v Evropi prodati 600.000 električno gnanih vozil. V to številko pa se vštevajo tudi lahka gospodarska vozila (LGV) kjer je znamka z modrim ovalom ravno tako močna.

Partnerski odnos Volkswagna in Forda

Fordova električna vozila
Ford

Sodelovanje z znamko Volkswagen je sicer že v teku, saj bo VW uporabil Fordovo znanje pri gradnji novega dostavnika Amarok (tehnično bo to novi Ford Ranger), pri Fordu pa so vzeli osnovo za novega Tournea pri uveljavljenem VW Caddyju. No, zdaj se sodelovanje gigantov poglablja. Že leta 2023 bo na trgu novi, petsedežni križanec (Sport Crossover)  velikosti znanih koncernskih modelov, o katerem pri Fordu še ne govorijo veliko.

Leto zatem pa še nekaj večji križanec v srednjem razredu (Medium size Crossover), ki naj bi ravno tako nastajal na MEB-platformi. Pri obeh znamkah razmišljajo o skupni številki 1,2 milijona vozil, za oba pa je predvidena tovarna v nemškem Kölnu. Trenutno je sicer edini Fordov baterijsko-električni model Ford Mustang Mach-E v številnih izvedbah.

Ford mustang
Ford

Tudi gospodarska vozila

Tretji novi model naj bi bil električno gnana verzija kompaktnega križanca Puma, ki bi naj dosegel trg leta 2024, izdelovali pa ga bodo v romunski tovarni v Craiovi. Prav od tam (in seveda v turškem Otosanu) naj bi prišli tudi novi LGV-modeli. Kar štiri nove LGV-modele in električne verzije obstoječih predvideva načrt ob znanem E-Transitu – Transit Custom in Tourneo Custom ter Transit Courier in Tourneo Courier. Če bodo pri osebnih vozilih dokončno napravili križ čez modele z motorjem z notranjim zgorevanjem, si bodo pri LGV modelih pustili še pet let časa.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!