La Perla s čudovito pomladno kolekcijo perila in kopalk

Magazin 03. Apr 202216:30 0 komentarjev
la perla pomlad 2022
Profimedia

Kampanja blagovne znamke La Perla za pomlad in poletje 2022 predstavlja najnovejše spodnje perilo in kopalke, oblikovane z mislijo na svobodo gibanja.

Italijanska luksuzna znamka La Perla, ki je še zlasti zaželena med nevestami, predstavlja najnovejše kolekcije spodnjega perila in kopalk za sezono pomlad in poletje 2022. Kampanja, ki praznuje samozavest in umetnost telesa v gibanju, je namenjena udobju, elegantnosti in uživanju v duhu svobode.

la perla pomlad 2022
Profimedia

Kolekcija se imenuje Ballet Blanc in se zgleduje po steznikih iz 18. stoletja z vzorci, oblikovanimi in izdelani iz italijanskega tila in bombažnega svilenega muslina ter s cvetličnim vezenjem. Linija kopalk Etoile, ki spremlja spodnje perilo La Perla, prinaša zapeljive kopalke, medtem ko linija Like A Butterfly vsebuje spodnje perilo, ki slavi in čudovito oblikuje obline. Linija Outset pa prinaša eleganten izbor romantičnih videzov, ustvarjenih iz tila in lahke tkanine.

la perla pomlad 2022
Profimedia

La Perlo je leta 1954 ustanovila Ada Masotti, Italijanka, polna talenta in poguma, ki je začela pot proti svojim sanjam: ustvarila je atelje korzetov v imenu najboljše italijanske tradicije. Začetek v majhnem laboratoriju v Bologni, italijanskem mestu, znanem po trdni tradiciji tovarn svile in proizvajalcev tekstila, je Ada uporabila svoj talent izkušene izdelovalke steznikov za ustvarjanje umetniških del, ki poudarjajo žensko lepoto.

la perla pomlad 2022
Profimedia

La Perla je spremljala razvoj in osvoboditev ženskega telesa ter spremembo lepotnih idealov skozi različne mode in trende ter postala blagovna znamka spodnjega perila in kopalk – sinonim za ”Made in Italy”. Sposobnost La Perle, da prenese duh svojih stvaritev skozi vsako desetletje, je zagotovo skrivnost uspeha znamke. Zahvaljujoč sodelovanju nadarjenih fotografov, je vizualna komunikacija La Perla bila in je še vedno strastno raziskovanje ženskega vesolja. Znamka je vodilna v svetu na trgu luksuzne mode in dokazuje, da se lahko tisto, kar bi veljalo za zgodovinsko blagovno znamko, prilagaja, inovira in preoblikuje glede na konkurenco in ovire, ki vplivajo na družbo, v kateri živimo.

la perla pomlad 2022
Profimedia

Vas zanima še več? Posledite našo Facebook stran N1 Magazin.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!