Medtem ko vse zanima, kje je Kate, Meghan postregla z velikim povratkom

Magazin 14. Mar 202420:01 1 komentar
Meghan Markle
Foto: PROFIMEDIA

Medtem ko britanski kraljevi dvor že dneve pretresa škandal zaradi prirejene fotografije valižanske princese Kate Middleton ob britanskem materinskem dnevu in govoric o domnevni nezvestobi prestolonaslednika princa Williama ter umiku valižanske princese iz kraljeve družine, se je vojvodinja Susseška Meghan Markle vrnila na družbeno omrežje Instagram. Soproga princa Harryja je predstavila novo blagovno znamko za življenjski slog pod imenom American Riviera Orchard.

Soproga britanskega princa Harryja Meghan Markle se je vrnila na družbeno omrežje Instagram. Tokrat z novim projektom.

Danes sta namreč zaživela nova spletna stran in profil na Instagramu za, kot je videti, blagovno znamko za življenjski slog pod imenom American Riviera Orchard. Opis na Instagramovem profilu je preprost, in sicer: “Od Meghan, vojvodinje Susseške. Ustanovljeno 2024.” Kljub temu da 42-letna Markle na profilu še ni objavila nič konkretnega, razen kratkega predstavitvenega posnetka, ki prikazuje vojvodinjo med kuhanjem in oblikovanjem cvetja, ji sledi že več kot 50.000 uporabnikov Instagrama. Število sledilcev pa še narašča.

Vrnitev na stara pota

Zdi se, da je ime American Riviera Orchard poklon kalifornijskemu mestu Santa Barbara, kjer Markle živi z vojvodo Susseškim in njunima dvema otrokoma – 4-letnim Archiejem in 2-letno hčerko princeso Lilibet. Po pisanju ameriške revije People Santa Barbara že več kot 100 let slovi kot “ameriška riviera” zaradi zmernega podnebja in bujne pokrajine ter bogate kulture hrane in vina.

Meghan Markle
Foto: americanrivieraorchard/INSTAGRAM

Vloga za zaščito blagovne znamke American Riviera Orchard, ki trenutno še čaka na odobritev, razkriva, da namerava znamka prodajati posodo, kozarce, tekstilne kuhinjske pripomočke in užitne dobrote, kot so denimo marmelade in različni namazi. Prav tako v vlogi prosijo za odobritev izdaje kuhinjskih knjig, poroča People.

To sicer ni prvi podvig Markle v tej smeri. Pred poroko z 39-letnim princem Harryjem je Američanka leta 2014 ustanovila blog o življenjskem slogu pod imenom The Tig, a ga je leta 2017 zaprla. Markle je svoj blog uporabljala kot prostor, kjer je delila svoja najljubša odkritja na področju gastronomije in potovanj, pa tudi lastna razmišljanja. Po zaroki je nekdanja igralka zaprla vse profile na družbenih omrežjih, vključno z Instagramom, kjer je imela več kot 3 milijone sledilcev, zaprla pa je tudi blog.

Zakonca Susseška sta pred umikom iz kraljeve družine imela Instagram profil pod imenom Sussexroyal, na katerem imata še danes več kot 9 milijonov sledilcev, a sta na profilu prenehala objavljati po odhodu v ZDA. Zadnja objava je iz 30. marca 2020, v tej pa se je par zahvalil za podporo.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje