Se Sony s to znamko res podaja v avtomobilsko industrijo?

Magazin 22. Jan 202311:00 0 komentarjev
Sony Afeela
Sony

Tudi japonski tehnološki velikan se nedvoumno podaja na neodkrito področje avtomobilske industrije. Z znamko Afeela. Pa ne čisto samostojno ...

Avtomobilska branža postaja vse bolj zanimiva tudi za druga tehnološka podjetja, predvsem zaradi elektrifikacije pogona pa tudi zaradi vse bolj intenzivne digitalizacije in povezljivosti. Sonyjev vstop v novo panogo sicer ni popolna novost, saj so to objavili že pred tremi leti, a ker se od takrat ni zgodilo nič presenetljivega, je bilo pričakovati, da je želja vendarle nekoliko zamrla.

Afeela je Sonyjeva pot v mobilnost

Ko se je že zdelo, da bo ideja res poniknila kot številne podobne, so na letošnjem salonu CES vendarle pokazali, da mislijo resno. In predstavili novo podznamko Sonyja Afeela. V tem vmesnem času so očitno spoznali, da bodo sami težko, zato so združili moči z japonsko Hondo in tako preskočili razvoj nujne mehanske osnove. Sony in Honda torej nastopata skupaj v novem projektu, v Los Angelesu pa so že pokazali tudi prototip modela, ki bo seveda električno gnan. In bo na trgu v ZDA predvidoma 2025, prve dobave (iz Hondinih tovarn) pa sledijo v začetku leta 2026.

Sony Afeela
Sony

Prve podrobnosti se že znane

Nekaj podrobnosti o prototipu avtomobila so že razkrili – gre za baterijsko-električni pogon z dvema motorjema (4WD), dolg je resnih 4,9 metra z darežljivo medosno razdaljo natanko 3 metrov. O udobju in vodljivosti govori tudi posamično vpetje vseh koles (zahtevno dvojno trikotno vpetje spredaj in večvodilna prema zadaj). V notranjosti pa prevladuje digitalni zaslon na armaturni plošči prek celotne širine avtomobila, z dvema dodatnima zaslonoma za zunanje kamere namesto ogledal.

Sicer pa bo v avtomobilu vse osredotočeno na Sonyjevo znanje s področja zabavne elektronike, igričarstva in seveda kakovostnega zvoka, kjer so se povezali seveda z Qualcommom za njihov najhitrejši procesor Snapdragon, ki bo predstavljal digitalno platformo vozila.

Govorijo tudi o skrbi za dobro počutje potnikov, za katere bo skrbelo kar 45 različnih tipal in kamer – zunaj in znotraj avtomobila. Seveda bodo tipala zunaj avtomobila skrbela za 3. stopnjo avtomatizacije vožnje (kjer je to dovoljeno), sicer pa bo avtomobil dosegal tako imenovano stopnjo 2+.

Sony Afeela
Sony

Tudi Honda je šele na začetku

Zakaj so se pri Sonyju obrnili na Hondo, je zanimivo samo po sebi, saj je tudi ta znamka na začetku svoje električne poti. Pri razvoju svojega prvega večjega električnega vozila z resnejšim dosegom (trenutno je na voljo le mestni malček Honda e:), ki bo debitiral kot Prologue na trgu v ZDA drugo leto, bodo namreč sodelovali z – General Motorsom!

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!