Težave v avtomobilski industriji se nadaljujejo: pri Toyoti niso optimistični

Magazin 26. Jul 202215:00 > 15:07
Delite:
Toyota
Foto: Žiga Živulović jr./BOBO

Ozka grla pri proizvodnji (predvsem polprevodnikov) naj bi se v prihodnje pojavljala vse bolj pogosto.

Avtomobilska industrija se je v zadnjih dveh letih znašla v nezavidljivem položaju. Najprej je proizvodnjo avtomobilov upočasnil izbruh covida-19 in s tem zaprtje tovarn, zadnje leto dni pa se sooča še s kroničnim pomanjkanjem polprevodnikov, ključnih elementov vseh novih avtomobilov. In medtem ko nekateri avtomobilski proizvajalci optimistično napovedujejo, da se bo situacija umirila še letos ali v začetku prihodnjega leta, pa se pri Toyoti s tem ne strinjajo.

Kot je na kongresu, ki so ga pripravili pri spletnem portalu Automotive News Europe, dejal Marvin Cooke, podpredsednik Toyota Europe, bodo takšne ali drugačne motnje pri proizvodnji avtomobilov in avtomobilskih komponent postala stalnica v prihodnosti. Naloga industrije se bo soočati se s tovrstnimi težavami in pri tem iskati zadovoljive rešitve.

“Nismo imuni na zaplete v proizvodnji,” je dejal Cooke in poudaril, da pričakuje, da se bo situacija sčasoma vseeno nekoliko umirila. A razmere v Šanghaju dokazujejo, da je stabilnost na področju industrije še kako občutljiva.

So pa pri Toyoti že sestavili načrt, kako se bodo sami soočali s težavami. V prvi vrsti bodo (oziroma to že počno) gojili čim bolj tesne odnose z dobavitelji sestavnih delov in polprevodnikov. Tako bo zagotovljena redna dobava manjkajočih komponent. Poleg tega bodo izkoristili tudi možnosti, ki jih ponuja digitalizacija. Tako bo lahko spremljali proizvodnjo sestavnih delov na poti k njim in v trenutku, ko bo proizvodnja teh komponent upadla, ukrepali ter se pripravili na zmanjševanje škode.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar