Učinkovita vaja: Kaj se zgodi, če redno polagamo noge ob steno?

Magazin 24. Apr. 202209:30
Delite:
ženski
Foto: Profimedia

Vajo polaganje nog ob steno ste zagotovo izvajali kot otroci med igro ali kdaj kar tako, ker se vam je zahotelo. Z njo pa zase naredite veliko dobrega.

Poglejmo, kako se vaja izvaja:

– Ulezite se pred steno tako, da se je dotikate s pokrčenimi nogami.

– Medtem ko ležite na hrbtu, stegnite noge in jih položite ob steno.

– Z zadnjico se približajte steni tako, da boste povsem prislonjeni in boste s telesom naredili obliko črke L.

Ko ste v položaju, nekajkrat globoko vdihnite, lahko zaprete oči in se sprostite. Za večje udobje se oblecite v trenirko ter zadnjico in boke podložite z blazino. Zaprite oči in se osredotočite na umiritev.

Vajo izvajajte največ 20 minut, če ste začetnik, pa 5 minut. Postopoma podaljšujte čas, ko se privadite položaja. Za boljši učinek lahko nekaj minut polaganja nog ob steno izvedete zjutraj in nekaj minut zvečer.

Ko boste imeli dovolj, noge pokrčite na prsni koš in se najprej prevalite na bok. Tako ostanite nekaj trenutkov in se šele potem dvignite v sedeč položaj. Ne vstajajte prehitro, saj vas lahko doleti vrtoglavica.

Obstaja kar nekaj razlogov, zakaj bi si za vajo vzeli čas vsaj nekaj dni v tednu:

– Z njo doživite popolno olajšanje in sprostitev, če ste ves dan presedeli ali pravkar opravili intenzivno vadbo.

– Izognite se otekanju nog ali ga vsaj ublažite.

– Umirite stres in anksioznost, ki se v vas nabere čez dan.

– Vaja dobro vpliva na cirkulacijo in sprosti živčni sistem.

– Sprostite spodnji del hrbta, ki je zelo obremenjen, če ves dan sedite.

– Ublažite lahko menstrualne krče.

Vaje ne izvajajte, če imate povišan krvni tlak, težave z zadrževanjem tekočine in podobna zdravstvena stanja, ki bi lahko povzročala težave. Takrat se posvetujte z zdravnikom.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar