Volkswagen počasi razkriva nov model

Magazin 19. Jan 202311:45
Volkswagen ID.7
Foto: Volkswagen

Na največjem salonu potrošniške elektronike CES so pri VW (vsaj delno) razkrili nov, največji limuzinski model.

Ker bo ID.7, kot se zdaj uradno imenuje, na trgu šele v zadnji tretjini leta (predvidoma), so se pri znamki seveda odločili, da podrobnosti novega modela, ki bo hkrati šele drugi globalni model na električni platformi MEB, razkrivajo po kapljicah. Tako so zdaj pokazali močno zakamufliran model, ki pa ima tako imenovano digitalno kamuflažo. Gre za poseben lak oziroma kar 40 plasti laka, ki ima elektroluminiscenčne lastnosti in se torej lahko različno sveti na 22 področjih. In ne, ne bo na voljo v serijskem modelu …

Volkswagen ID.7
Volkswagen

Prostornost je zagotovljena

Po dveh konceptih (ID Aero in ID Vizzon) in nekaj letih ugibanj se zdaj jasnih že kar nekaj dejstev. Nov model ni klasična limuzina, ampak je, glede na silhueto, petvratna kombilimuzina z darežljivimi proporci. Predvsem medkolesje s svojimi 2,97 metra razmaka pomeni, da bo notranjost več kot prostorna. Več podatkov o dimenzijah še ni, verjetno pa bo nov model glede na pokazano dolg kakšnih 4,7 ali 4,8 metra, prtljažnik pa bi lahko meril 500 ali več litrov.

So pa pri Volkswagnu že zdaj razkrili pogled na armaturno ploščo in večji del kabine. Tu prevladuje nov, zdaj kar 15 palcev velik zaslon informativno-zabavnega sistema, ki ima zdaj integriranih že nekaj novih funkcij.

Haptični drsniki (na dotik) ostajajo (vsaj nekateri), so pa osvetljeni. Poleg inteligentnega glasovnega upravljanja nekaterih funkcij je tu še nov sistem klimatske naprave in prezračevanja z inteligentnimi šobami, ki usmerjajo tok zraka glede na potrebe. Pri VW pa omenjajo še projicirni zaslon z razširjeno realnostjo, ki pomaga predvsem pri navigaciji.

Volkswagen ID.7
Volkswagen

Doseg do 700 km

O pogonu ni še nič znanega, jasno je le, da bo nov model zmogel okoli 700 km dosega, kar je največ za modele na MEB platformi. To so dosegli z inovativnim temperaturnim nadzorom baterije, izpiljeno aerodinamiko in novim nadzornim sistemom pogona. Najverjetneje bo tudi ID.7 zadržal trenutno največjo baterijo v ”družini” z zmogljivostjo 77 kWh ter motorje od 110 kW (150 KM) do 220 kW (300 KM) v dvomotorni izvedbi. Glede na koncepte pa je skoraj gotovo tudi, da bo ta model dobil še kombijevsko izvedbo, ki bo seveda sledila pozneje.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.