VW Amarok vrača udarec

Magazin 12. Jul 202212:00
Delite:
VW Amarok
Foto: VW

Potem ko so nekatere znamke odstopile od vlaganja v trg poltovornjakov (pickup), mu je VW ostal zvest. Prihaja druga generacija Amaroka.

Pri Volkswagnovem podjetju Gospodarska vozila (VW NZ) so ostali zvesti načelu odprtega poltovornjaka ali pickupa, tudi zaradi dejstva, da so lahko drugo generacijo razvili skupaj s Fordom, v okviru globalnega partnerstva (Fordov model bo seveda Ranger). Amarok ostaja na trgu EU, toda mnogo bolj nanj računajo globalno, recimo na trgih Južne Amerike.

VW Amarok
Foto : VW

Novinec, ki prihaja na trg jeseni (k nam pa spomladi), je precej zrasel, saj zdaj meri že 5,35 metra v dolžino. To pa že deset centimetrov več od predhodnika. Še več je pridobil pri medosni razdalji, kar 17 centimetrov (3,27 m), kar sicer ugodno vpliva na prostornost in udobje, malo manj na terensko prehodnost (manjši prehodni kot, večja vstopni in izstopni kot). Lahko pa zdaj na primer brodi po do 80 centimetrov globoki reki.

V drugo dovoljuje že 1,16 tone nosilnosti

Tudi v drugo je mogoče med kolesne oboke naložiti evropaleto, na različico z enojno kabino pa celo dve. Največja nosilnost tega poltovornjaka se je povečala na resnih 1,16 tone. Tovorni prostor je lahko zaščiten tudi z električno navojnico, ki se odpira in zapira na tovornem zaboju, v notranjosti vozila ali na daljavo s ključem. Tudi sicer tovarna obljublja precej več originalne prostočasovne opreme, kamor spadajo tudi nosilci koles, pokrita nadgradnja kesona, dodatne zaščite podvozja, pa šnorkel za prečkanje globokih voda, strešni šotor za štiri osebe …. Amarok lahko vleče tudi do 3,5 tone težak priklopnik.

VW Amarok
Foto : VW

Voznikov delovni prostor je povsem drugačne od predhodnika, določa pa ga predvsem navpično postavljen 10- ali 12-palčni zaslon na dotik, instrumentna plošča pred voznikom je ravno tako digitalizirana (8-palčni zaslon). Odvisno od opreme, je na voljo do 20 novih sistemov za pomoč pri vožnji, kot so samodejni nadzor razdalje ter šest različnih voznih profilov, sistem samodejnega parkiranja in tako naprej.

VW Amarok
Foto : VW

Na naših trgih le s štirikolesnim pogonom

V Evropi bo osnovni pogonski stroj 2,0-litrski TDI s 125 kW (170 KM). Nad njim sta 2,0-litrski štirivaljnik s 150 kW (204 KM) in 3,0-litrski dizelski šestvaljnik, ki na cesto prinaša 177 kW (241 KM) in 600 Nm navora. Z najmočnejšim motorjem sta serijsko spojena še štirikolesni pogon in desetstopenjski (Fordov) samodejni menjalnik (s terenskim prenosom moči), sicer pa je tudi štirikolesni pogon nov, saj lahko voznik izbira med zgolj zadnjim in štirikolesnim pogonom. Na voljo bo tudi enostavnejša izvedba pogona z ročnim vklopom sprednje gnane osi.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar