Ne nasedajte, na delu so lažni plin mojstri

Slovenija 09. Mar 202215:24 > 15:37 0 komentarjev
Radiator
PROFIMEDIA

Iz podjetja Energetika Ljubljana opozarjajo, da opažajo velik porast lažnih "plin mojstrov". Kot dodajajo, so ti serviserji izjemno vsiljivi in iznajdljivi, odjemalce pa skušajo z lažnimi pristopi in podatki prepričati, da je potrebno preveriti notranjo plinsko napeljavo ali da prihaja do uhajanja plina.

Energetika Ljubljana sporoča, da ponovno opažajo izrazit porast obvestil na temo lažnih serviserjev, ki se izdajajo za podizvajalce Energetike Ljubljana in ponujajo brezplačen pregled notranje plinske napeljave in/ali zamenjavo priključne cevi za štedilnike.

Kot so zapisali, so ti serviserji izjemno vsiljivi in iznajdljivi. “Odjemalce skušajo z lažnimi pristopi in podatki prepričati, da je potrebno preveriti notranjo plinsko napeljavo ali da prihaja do uhajanja plina,” pravijo. V Energetiki Ljubljana pojasnjujejo, da s “terenskimi serviserji” in “plin mojstri”, ki se sklicujejo, da prihajajo iz “Plinarne Ljubljana”, nimajo sklenjenih pogodb za ugotavljanje in preprečevanje uhajanja plina ali drugih podobnih storitev odpravljanja okvar v povezavi s plinskimi napeljavami in plinskimi trošili.

Vsem odjemalcem svetujejo posebno previdnost. “Od akviziterjev vedno zahtevajte službeno identifikacijsko kartico in si zapišite njihove podatke. Strokovno osebje Energetike Ljubljana ima službeno kartico vedno s seboj,” so zapisali v sporočilu za javnost.

Kako vem, kdo je zaposlen na Energetiki Ljubljana?

Kot pojasnjujejo v Energetiki Ljubljana, se sServiser identificira s službeno izkaznico, zaposleni so oblečeni v delovna oblačila z oznako Energetika Ljubljana, na ulici pa lahko vidite delovna vozila z oznako “metan” in Energetika Ljubljana.

V primeru, da menite, da vas je obiskal lažni serviser, vas prosijo, da jih o tem pisno obvestite in jim pošljete elektronsko sporočilo na naslov [email protected] ali pa kontaktirate njihovo osebje na brezplačno številko kontaktnega centra 080 2882. “Pojava in dejanja lažnih serviserjev in akviziterjev ne moremo preprečiti, lahko pa jim s previdnostjo in preverjanjem, kot je na primer zahteva, da se osebe izkažejo z ustreznimi identifikacijskimi dokumenti, preprečimo nepooblaščen vstop v domove in nepošteno ravnanje,” so še zapisali v podjetju.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!