Kitajski internetni gigant sklenil večmilijonsko pogodbo s Slovencem

Slovenija 17. Sep 202213:06 1 komentar
Mordhau
MORDHAU, PROFIMEDIA

Računalničarju Marku Grgureviču, ki je pred leti z računalniško igro Mordhau postal hit na Kickstarterju in je kasneje prodal več kot milijon izvodov, je uspel nov velik met. V njegovo podjetje Triternion je vstopil kitajski spletni velikan Tencent. Investicija jim bo omogočila nadaljnjo rast ter razvoj novih iger.

Pet let je že minilo, od kar je Marko Grgurovič, takrat doktorski študent računalništva in informatike, prijavil svoj projekt na Kickstarter. Njegova srednjeveška računalniška igra Morhau je postala svetovni hit. Po uspešni kampanji je v največji spletni trgovini z računalniškimi igrami na svetu Steamu njegovo igro kupilo več kot milijon uporabnikov.

Zdaj je Grgureviču uspel še en velik met. V njegovo podjetje Triternion je preko singapurškega Zopola International vstopil kitajski spletni velikan Tencent, ki je eden največjih podjetij na področju videoiger na svetu. Za 25-odstotni delež naj bi Kitajci, ki imajo v celotni skupini več kot 110.000 zaposlenih, odšteli nekaj več kot osem milijonov evrov, poročajo Finance.

Grgurovič nam je v kratkem pogovoru dejal, da jim bo investicija omogočila nadaljnjo rast. “V ta namen smo pisarne preselili v Ljubljano in povečali število zaposlenih,” pravi. Trenutno je zaposlenih 20, ciljajo pa, da se bo kmalu število povečalo na 30.

Svež kapital za nove platforme in razvoj novih iger

Svež kapital jim bo omogočil tudi razvoj njihove igre Morhau za druge platforme. V načrtu je razvoj za Playstation in Xbox. Ko bodo odkljukali Mordhau, pa se želijo posvetiti razvoju povsem nove igre. S kitajskim vložkom si bodo namreč lahko privoščili tudi do štiri leta brezskrbnega razvoja iger, ki imajo po njihovem prepričanju potencial.

Idejo za Morhau, igro, ki vas postavi v srednjeveški čas, kjer se bojujete z drugimi igralci, je Grgurevič dobil leta 2014, v času doktorskega študija računalništva in informatike na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije Univerze na Primorskem. Povod je bila igra Chivalry, za katero so se ustvarjalci odločili, da je ne bodo več posodabljali. Grgurevič je ocenil, da je ostalo veliko uporabnikov, ki so si še vedno želeli igrati igro s podobno tematiko.

Mordhau
Mordhau

Uspeh na Kickstarterju in nato še na Steamu

Najprej se je razvoja lotil sam, nato pa je zbral zelo pisano ekipo in lotili so se razvoja igre Mordhau. Razvoj je potekal ob njihovih rednih službah, v prostem času, velik pospešek pa so dobili s prijavo projekta na največjo platformo za množično financiranje Kickstarter. Zbrali so skoraj 300.000 dolarjev, kasneje pa je igra postala velik hit tudi na Steamu, kjer si je igro kupilo že več kot milijon uporabnikov

Podjetje Triternion je lani ustvarilo 4,5 milijona evrov prihodkov, ob tem pa imeli 925.000 evrov dobička. Danes 34-letnega Grguroviča je na revija Manager uvrstila med najbogatejše milenijce. Premoženje Koprčana so ocenili na 15 milijonov evrov.

Kaj je Mordhau?

Mordhau je računalniška videoigra, postavljena v srednjeveški čas, ki jo lahko igra do 64 igralcev. Na natančno izrisanih pokrajinah so mogoči tako dvoboji z meči kot veliki odprti spopadi med pehotami in konjenicami, vsak igralec pa si seveda najprej ustvari bojevnika po svojem okusu.

Ime Morhau je sicer tehnika iz nemške šole mečevanja. Bistvo je, da obrneš meč in ga primeš za rezilo in na primer z ročajem po glavi udariš nasprotnika. Zakaj bi to naredil? Če je nasprotnik v oklepu, mu z rezilom nič ne moreš, ročaj pa je zelo obtežen in ima ob udarcu učinek kladiva.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje