Pazite, da vam ne pade. Kepica tega izvrstnega sladoleda namreč stane toliko, kot za sladoled sicer porabite v več letih.
Kepica zamrznjene sladice bjakuja, kar v japonščini pomeni bela noč, stane 880.000 jenov oziroma 5.897 evrov. Po podatkih Guinnessove knjige rekordov je tako uradno najdražji sladoled na svetu.
Japonska znamka sladoledov Cellato je na svoji spletni strani za sladoled uporabila italijansko besedo gelato, s čimer je namignila na njegovo italijansko poreklo. Iz italijanske regije Alba prihajajo tudi beli tartufi, uporabljeni v sladoledu. Tudi zaradi tega dosega kepica tega sladoleda tako visoko ceno: kilogram belih tartufov iz Albe, ki so po mnenju mnogih najboljši, lahko stane kar 13.400 evrov.
Okus sladoleda dopolnjujeta še dve vrsti sira in sake kasu, pasti podobna sestavina, ki se pridobiva pri proizvodnji sakeja. Po vrhu kepice pa so potreseni zlati lističi.
“Za razvoj okusa smo potrebovali več kot leto in pol. Da smo dosegli pravo ravnotežje, je bilo potrebnih več poskusov,” je povedal predstavnik podjetja.
V podjetju pravijo, da je njihovo poslanstvo ne le izdelovanje dragih sladic, temveč ustvarjanje kulinarične pustolovščine, ki združuje evropske sestavine in tradicionalna japonska živila. Zato so projekt prepustili glavnemu kuharju restavracije Riva v Osaki Tadajošiju Jamadi. Njegove kreacije so namreč znane po fuziji japonske in francoske kulinarike.
Desert prodajajo ne le na Japonskem, kupcem ga namreč tudi pošljejo. Da bi imeli ti najboljšo izkušnjo, je podjetje Cellato natančno določilo pravila uživanja te sladice. Sladoled morajo preliti in premešati s priloženo ročno izdelano kovinsko žlico. Če je sladoled pretrd, ga morajo pustiti na sobni temperaturi ali ga na hitro segreti v mikrovalovni pečici.
Ekipa Guinnessove knjige rekordov sladice ni imela priložnosti poskusiti. Je pa podjetje Cellato pripravilo degustacijo za svoje zaposlene. Ti so najdražji sladoled na svetu opisali kot “bogat po okusu in teksturi”. Priporočajo, da se kombinira s sakejem ali francoskim belim vinom.
Cellato, ki ima na svojem jedilniku tudi sladoled s črnimi tartufi, je napovedal, da bo v prihodnosti ponudbo dragih izdelkov razširil še na šampanjec in kaviar.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!