Slovenski mobilni operaterji so zaradi uničujočega potresa v Turčiji in Siriji svojim uporabnikom omogočili brezplačne klice v ti dve državi. S potezo izražajo solidarnost s prebivalci.
Reševalci se po uničujočem potresu v Siriji in Turčiji borijo s časom pri reševanju na stotine pod ruševinami še vedno ujetih ljudi. Medtem ko je število mrtvih naraslo že na več kot 19.000, na območje še vedno prihajajo reševalne ekipe z vsega sveta, da se pridružijo reševalcem, ki se tam že borijo z zelo zahtevnimi razmerami.
Brezplačne klice omogočajo Telemach, A1 in Telekom Slovenije
Solidarnost s prebivalci Turčije in Sirije so na svoj način izkazali tudi mobilni operaterji Telemach, A1 in Telekom Slovenije.
“Naše misli so z žrtvami in njihovimi družinami, hkrati prizadetim izražamo globoko sočutje. Glede na izredne razmere od danes do vključno 15. februarja Telemachovim naročnikom brezplačno omogočamo 1.000 minut za mednarodne klice v Turčijo in Sirijo z mobilnih in fiksnih omrežij,” so sporočili s Telemacha. V tem obdobju bodo v Telemachu zagotovili tudi brezplačno gostovanje za svoje uporabnike, ki so trenutno v Turčiji. S tem jim želijo omogočiti, da ostanejo v stiku s svojimi najdražjimi. Telemachu se z brezplačnimi klici in gostovanjem v Turčiji pridružujejo tudi drugi telekomunikacijski operaterji znotraj United Group. Zapisali so še, da si tudi pri Telemachu želijo, da bo najdenih čim več preživelih, hkrati pa ostajajo pripravljeni na dodatno podporo.
Tudi na A1 so svojim naročnikom, ki uporabljajo storitve v gostovanju na prizadetih področjih Turčije in Sirije, do 28. februarja omogočili brezplačno uporabo klicev, sporočil SMS/MMS in prenosa podatkov. Stroške opravljenih storitev v Turčiji in Siriji bodo sicer obračunali na računu, zato pri A1 svoje uporabnike prosijo, da podajo reklamacijo računa, ki bo tudi odobrena. “Prav tako bodo še vedno delovale finančne blokade pri prenosu podatkov v tujini. V primeru, da se blokada izvede, jo lahko izključite in še naprej uporabljate prenos podatkov na prizadetih območjih,” so sporočili. Dodali so še, da bodo morebitne zlorabe ali ekscesne rabe storitev zaračunali po ceniku.
Telekom Slovenije bo svojim uporabnikom na navedenih območjih prav tako začasno, in sicer do konca februarja, omogočil brezplačen prenos podatkov, brezplačne klice in sporočila. Vse aktivnosti za brezplačno komunikacijo bodo uredili individualno, zato uporabnike prosijo, se se jim po prejetju računa javijo na elektronski naslov ali jih pokličejo na brezplačno številko, ki sta navedena na spletni strani Telekoma.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!