Težko pričakovani konec prenove: v Kranju po letu in pol odprli pomemben most

Slovenija 21. Jun 202411:52 > 14:54 4 komentarji
Prenovljeni most čez Savo v Kranju (Foto: Mestna občina Kranj)

V Kranju bodo danes po dolgotrajni prenovi ponovno odprli most čez Savo na Ljubljanski cesti. S tem bodo tudi mestni avtobusi začeli voziti po starem voznem redu. Prvotno odprtje mostu za promet je bilo sicer predvideno že lani jeseni, a se je zaradi avgustovskih ujm prenova podaljšala.

Prenova dotrajanega mostu čez Savo se je začela novembra leta 2022. Za ves promet so ga zaprli januarja lani, za pešce in kolesarje pa ponovno odprli lani jeseni.

Prvotno bi se morala prenova končati novembra lani, a so obnovitvena dela zavlekle avgustovske poplave. Kot so sporočili z Mestne občine Kranj, je narasla Sava uničila delovno konstrukcijo, naplavine so se ujele na stebre, v vmesnih upornikih pa je prišlo do velikih obremenitev in ogrožene stabilnosti mostu.

Prav zaradi tega so morali spremeniti potek obnove. Delo je še dodatno oteževalo slabo vreme. Podaljšanje del na mostu so v Kranju izkoristili še za obnovo podvoza Savska loka in preplastitve krožišča pod Jelenovim klancem, ki povezuje tudi prenovljeni most. Obnovili so še Ljubljansko cesto proti železniški postaji.

“Resnično sem vesel, da smo v Kranju dobili varen, lep in povsem obnovljen most. Obnovitvena dela so se iz znanih razlogov zavlekla in povsem razumem nejevoljo občank in občanov. Tudi sam sem bil večkrat slabe volje, a proti naravi ne moremo storiti ničesar. Na tem mestu bi se vsem uporabnikom mostu še enkrat rad zahvalil za potrpežljivost in razumevanje,” je dejal župan Matjaž Rakovec.

Foto: Mestna občina Kranj
Foto: Mestna občina Kranj
Prenovljeni most čez Savo (Foto: Mestna občina Kranj)

Poudaril je, da se zaradi podaljšanja obnova ni podražila. Obnova je stala slabe tri milijone evrov, obnova podvoza Savska loka je stala 455.000 evrov, preplastitev krožišča pod Jelenovim klancem 24.700 evrov in preplastitev Ljubljanske ceste 252.000 evrov.

Most je sicer ostal enakih dimenzij kot prejšnji. Po novem ima enostransko dvosmerno kolesarsko pot, javno razsvetljavo, novo komunalno infrastrukturo. Nova je tudi ograja, ki vizualno spominja na prvotni Petrov most, porušen med 2. svetovno vojno.

Kako je potekala prenova mostu

Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO
Foto: Luka Dakskobler/BOBO

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje