Križarjenje, ki se naj ne bi nikoli končalo, se morda sploh ne bo začelo

Magazin 07. Okt 202316:00 1 komentar
križarka
Life at Sea Cruises

Podjetje Life at Sea je pred mesecem dni napovedalo, da bo triletno križarjenje na ladji MV Gemini okoli sveta podaljšala za nedoločen čas, potnikom pa tako omogočilo, da ostanejo na krovu do konca življenja. Nekaj tednov pred načrtovanim izplutjem pa se je začelo zatikati: križarjenje, ki se naj ne bi nikoli končalo, se morda sploh ne bo začelo. Potniki, ki so, da bi se preselili na križarko, prodali celotno premoženje, zdaj trepetajo, da bodo ostali brez križarjenja in brez strehe nad glavo.

Podjetje Life at Sea vztraja, da bo križarjenje potekalo po načrtu, a to potnikov očitno ne pomiri. Eden od njih, ki je podjetju za potovanje že plačal več kot 100.000 dolarjev, je za CNN povedal, da je situacija “nora”.

Potniki, ki se bojijo, da bodo na koncu ostali brez vznemirljivega križarjenja po svetu in strehe nad glavo, želijo ostati anonimni. “Ker me je sram, da sem nasedel. Moral bi slediti svojim občutkom,” je priznal.

Družba Miray Cruises, ki je lastnik podjetja, bi morala nakup ladje za triletno križarjenje zaključiti že konec septembra, a križarka še vedno ni njihova. Tiskovni predstavnik podjetja je za CNN povedal, da je bila njihova ekipa osebja že v Nemčiji, kjer bi morala ladjo prevzeti, a do končne prodaje ni prišlo. “Osebje se je izkrcalo, vrnili se bodo v začetku prihodnjega tedna,” je zagotovil.

V Miray Cruises sicer nikoli niso uradno potrdili, katero križarko nameravajo kupiti, špekulira pa se, da gre za ladjo AIDAAura, ki je v lasti AIDA Cruises, nemške podružnice družbe Carnival. Krstila jo je supermanekenka Heidi Klum, plovilo pa ima štiri restavracije, dva salona, pet barov in klubov ter dva bazena. Po 20 letih in več kot 800 plovbah naj bi se AIDA Cruises septembra od ladje “poslovila”.

Nemirne vode

Podjetje je sprva obljubljalo, da bodo dogodivščine željni lahko odkljukali kar 375 pristanišč po vsem svetu v skupno 135 državah, in to na vseh celinah.

Ladja bi namreč v treh letih prevozila več kot 130.000 milj, potniki pa bi si lahko ogledali ikonične znamenitosti, od kipa Kristusa Odrešenika v Riu de Janeiru do indijskega Tadž Mahala, starodavnega mesta Majev Chichen Itza, piramid v Gizi, Machu Picchuja in velikega Kitajskega zida. Ladja bi se ustavila tudi na 103 tropskih otokih.

Ker si redkokdo lahko privošči triletni dopust, bi bilo na ladji MV Gemini poleg restavracij in prostorov za zabavo na voljo vse, kar človek potrebuje za delo na daljavo: poslovno središče s sejnimi sobami, 14 pisarnami, knjižnico in salonom za odmore za kavo. Vse to za okoli 30.000 ameriških dolarjev.

“Na svetu ne obstaja noben ponudnik, ki bi svojim strankam na križarjenju ponujal takšno prilagodljivost,” je dogodivščino opisal generalni direktor podjetja Mikael Petterson.

križarka križarka
Life at Sea Cruises
križarka križarka
Life at Sea Cruises
križarka križarka
Life at Sea Cruises
križarka križarka
Life at Sea Cruises
križarka križarka
Life at Sea Cruises
Križarka - Life at Sea Cruises Križarka - Life at Sea Cruises
PROFIMEDIA

Zgodba je kmalu prišla na naslovnice svetovnih medijev, glede na naraščajoče stroške in inflacijo je bila ponudba namreč videti precej mamljivo. A že tri mesece kasneje je projekt naletel na prvo oviro. Približno polovica ekipe je odšla in zagnala svoja podjetja, ki bi ponujala križarjenja okoli sveta, zaradi česar je Miray Cruises vložila celo tožbo.

Zaradi kaosa so nekateri potniki potovanje odpovedali, saj so v družbi obljubili, da bo križarjenje potekalo po načrtu in da bodo kupili celo večjo ladjo. Septembra je podjetje nato napovedalo, da bo triletno križarjenje podaljšalo za nedoločen čas, potnikom pa tako omogočilo, da ostanejo na krovu do konca življenja, če si tega seveda želijo.

Kendra Holmes, izvršna direktorica družbe Miray, je za CNN zatrdila, da se začetek plovbe, kljub zapletom ne odmika, pa čeprav prodaja oziroma nakup ladje še ni zaključen.

“Novembra bom brez doma in brez službe”

Potniki so medtem vsak dan bolj zaskrbljeni in živčni. Trdijo, da se podjetje že več kot mesec dni na njihova vprašanja ni odzvalo, ignoriralo naj bi celo prošnje za odpoved potovanj. Holmes je za CNN povedala, da so pred nekaj dnevi s potniki delili najnovejše informacije ter da jih redno objavljajo tudi na spletu, kar pa potniki zanikajo.

Za CNN so povedali, da vse od 8. septembra, ko je podjetje objavilo “spa ponudbo”, pa do 2. oktobra, ko je Holmes vendarle naslovila skrbi potnikov, ker nakup ladje ni bil zaključen, dodatnih informacij niso prejeli. “Vem, da so zelo zaposleni, vendar bi morali biti vljudni in vsaj odgovarjati na naša vprašanja,” je povedal eden od potnikov. “Ne vemo ničesar o morskih ekskurzijah, nimamo informacij glede prtljage,” se strinja drug potnik.

“Nikoli niso bili prav dobri v komunikaciji, vendar imam zadnji mesec občutek, da se v ozadju dogajajo stvari, o katerih se nam sanja ne,” je dejala potnica.

Strah potnikov je upravičen, mnogi so namreč, da bi se preselili na križarko, prodali svoje hiše, avtomobile in premoženje, zdaj pa trepetajo, da bodo ostali brez strehe nad glavo. Eden od potnikov je prodal celo svoje podjetje. “1. novembra bom brez doma in brez službe,” je zaskrbljen.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje