Hrvaški direktor prestižne znamke Bugatti in Rimac Automobili Mate Rimac je odprl vrata svoje tovarne in pokazal, kako poteka sestavljanje najhitrejšega električnega avtomobila na svetu – Nevere.
Lansko poletje je hrvaški proizvajalec električnih superavtomobilov Rimac dobil vsa dovoljenja, da je lahko kupcem začel dostavljati svoj prestižni električni avtomobil Nevera.
Pred kratkim je odprl vrata svoje tovarne na Hrvaškem in pokazal, kako poteka sestavljanje najhitrejšega športnega električnega avtomobila na svetu.
V podjetju Rimac so svoj paradni električni hiperavtomobil razvijali in testirali pet let. V tem času so izdelali 18 prototipov in opravili 45 testov trčenj. Za sestavljanje posameznega avtomobila potrebujejo pet tednov, dele avtomobila pa izdelujejo več mesecev.
Neveri je pripadla tudi velika čast ob otvoritvi Pelješkega mostu.
Prodal 50 avtomobilov
Mate Rimac, ustanovitelj in idejni vodja Nevere, je pred kratkim dejal, da mu je uspelo prodati že 50 avtomobilov. Začetna cena luksuznega športnega avtomobila se začne pri dveh milijonov evrov. Ob tem so razprodali tudi vseh 99 Bugattijev Mistral, je poročal N1 Zagreb.
“Dokazujemo, kako daleč lahko gre tehnologija. Ne gre za množični trg, ampak za premium segment,” je pojasnila predstavnica za medije Marta Longin.
Skupina Rimac združuje Bugatti Rimac, ki se osredotoča na oblikovanje, razvoj in proizvodnjo hiperavtomobilov pod znamkama Bugattijem in Rimac Autobmobili ter Rimac Technology, ki je osredotočena na razvoj in proizvodnjo tehnologije za druge avtomobilske proizvajalce. Skupina ima več kot 2.000 zaposlenih in 400 milijonov evrov prihodkov.
Bliskovita pot v vrh avtomobilizma
Danes 35-letni Mate Rimac na Hrvaškem velja za “čudežnega dečka avtomobilske industrije”. Vse se je začelo pred več kot 15 leti. Njegova pot med vodilne v avtomobilski industriji je bila bliskovita. Začelo se je v njegovih poznih najstniških letih, ko mu je razneslo motor v BMW. Namesto da bi ga popravil, se je odločil in svoj BMW predelal v električni dirkalnik.
Z “Green Monster”, kakor je poimenoval svoj električni BMW, je pritegnil medijsko pozornost, vendar je hitro ugotovil, da vgradnja elektromotorjev v stara vozila niso uspešen recept za posel. Zato se je raje odločil, da bo povsem od začetka izdelal svoj visoko zmogljiv električni avtomobil.
Rimac na začetku svoje poti ni imel velikih investitorjev, ki bi podprli njegovo idejo, zato je na začetku svoje poti ob izdelovanju lastnega avtomobila delal tudi v uveljavljenih avtomobilskih podjetjih. Različni proizvajalci avtomobilov so želeli narediti električne in hibridne avtomobile, Rimac pa jim je s svojim razumevanjem tehnologije pri tem pomagal.
Prodaja znanja o električni tehnologiji v avtomobilizmu drugim podjetjem je bil na začetku tudi največji vir dohodka Rimca, zato je bilo njegovo podjetje Rimac Automobili dobičkonosen skoraj od začetka, je dejal Rimac.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!