Še ena prevara na Bookingu: rezervirali stanovanje, prišli na prag doma družine

Magazin 02. Jun 202312:53 1 komentar
Booking.com
PROFIMEDIA

Turisti, ki so na platformi Booking rezervirali nastanitev na jugovzhodu Londona, so ob prihodu ugotovili, da obljubljenega prenočišča tam ni.

V zadnjih mesecih se je na vhodnih vratih Karin Arsenius v Plumsteadu na jugovzhodu Londona pojavilo okoli 20 ljudi. Mislili so, da jih čaka nastanitev, ki so jo rezervirali na Bookingu, a so v bistvu prišli do družinske hiše.

“To moramo nekako ustaviti, res je zoprno,” je za BBC dejala Karin, ki zdaj razmišlja tudi o uporabi pravnih sredstev. Med drugim so se tam prikazali gosti iz Alžirije, Kanade, Indije in ZDA.

Nekdo je na Bookingu očitno uporabil naslov njihove ulice in lokacijo določil ravno tam, kjer stoji hiša družine Arsenius. A turisti so bili prepričani, da so rezervirali stanovanje.

Karin je trem študentkam iz Argentine pripravila postelje kar v svoji dnevni sobi po tem, ko pozno zvečer niso mogle oditi drugam. Najprej so situacijo hoteli rešiti z Bookingom, nato pa so klicali še v vse lokalne hotele, a niso našli proste sobe.

31-letna Sabrina Salome Schneider je za BBC povedala, da se ji je zdelo, kot da je v nočni mori, ko so se prikazale na vratih družine. “Poskušali so nam pomagati, a še vedno čakamo na denar Bookinga, zdaj pa moramo zapraviti dodaten denar, da najdemo novo namestitev. Saj so ogromna korporacija, lahko bi si privoščili, da nekaj ljudem ponudijo prenočišče,” je dodala.

Prejšnje leto je podobno težavo imela tudi ženska na severu Londona, Booking pa je odstranil lažno ponudbo, ki je turiste pripeljala na njen domači prag.

Na zadnji incident so se v podjetju odzvali z besedami, da so “prevare bitka, ki jo z brezvestnimi goljufi bijejo številne panoge”. Dodali so, da imajo številne zanesljive varnostne ukrepe, vendar se še vedno pojavljajo težave z določenimi nastanitvami.

“Lahko zatrdimo, da smo to nepremičnino v celoti odstranili s spletnega mesta, član naše službe za pomoč strankam pa je stopil v stik z vsemi prizadetimi ter jim ponudil potrebno podporo v povezavi s povračili, premestitvami in dodatnimi stroški. Lastniku hiše se iskreno opravičujemo,” so zapisali v odgovoru za BBC.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje