Moja vera se je še poglobila, a zanjo je potrebna tudi ljubezenska afera

Matevž Luzar govori o filmu. O svoji veri v film, o svojem naravnost "religioznem" odnosu do filma. In o tem, da ima s filmom že ves čas tudi, kot pravi, "ljubezensko afero".

Matevž Luzar, režiser in scenarist. Letos dobitnik nagrade Prešernovega sklada za film Orkester, sicer tudi avtor nagrajevanega filma Srečen za umret, pa predsednik Društva slovenskih režiserjev in režiserk, režiser serij Jezero in Dolina rož in še in še … V N1 podkastu pojasni, kaj vse gre lahko pri snemanju filma narobe. Kako sanja film? Zakaj piše scenarije stoje in ob klasični glasbi? Kako poteka izbiranje igralcev? Kako je bil za Tarasa izbran ravno Sebastian Cavazza? Zakaj je Luzarjeva ljubezen do filma tako velika, da je trikrat poskušal priti na AGRFT? Kaj se je dogajalo vmes? Zakaj meni, da je slovenski film v izjemni kondiciji in kaj bi moralo slediti? Do česa je kritičen? Katerega velikega svetovnega filma si ne upa več gledati in zakaj? Kaj dela Srečko Kosovel v špici serije in v avtu med vožnjo na snemanje tega podkasta? Katere slovenske režiserke in režiserje omeni in zakaj? Kateri igralci ali igralke so ga presenetili ali presenetile? Zakaj je film umetnost in hkrati pomembna gospodarska panoga? Kaj je “slovenski film”? In zakaj to ni psovka. In še o tem, kako je treba kdaj stvari tudi “spustiti”? Celoten podkast si lahko ogledate ali poslušate v zgornjem posnetku.

Spodaj dodajamo nekatere naše druge intervjuje in podkaste o igralcih in igralkah, režiserkah in režiserjih, filmih, nagradah …