Ajurveda priporoča spanje na boku in s čim manj oblačili

Magazin 27. Jan 202217:30
Delite:
Spanje
Foto: Profimedia

Nekaj preprostih nasvetov za boljši spanec, ki izhajajo iz znanja ajurvede.

Ajurveda je sistem tradicionalne medicine, ki izvira iz Indije, izvaja pa se tudi v drugih delih sveta kot oblika komplementarne in alternativne medicine zdravilstva.

Nekaj nasvetov za boljši spanec, ki jih priporočajo ajurvedski strokovnjaki:

1. Pred spanjem si zmasirajte noge z oljem. Slednje deluje zelo pomirjajoče. Če si vsak dan masiramo stopala s sezamovim oljem, krepimo tudi imunski sistem.

2. Pred spanjem posvetite nekaj minut dihalnim vajam in meditaciji.

3. Med spanjem naj bi bili oblečeni v čim manj oblek, posebno ni priporočljivo spanje v nogavicah.

4. Priporoča se spanje z glavo proti vzhodu.

5. Nikoli ne spite v kuhinji in ne imejte hrane v spalnici.

6. Med spanjem si ne pokrivajte obraza z odejo, ker tako vdihavate svoj izdihani zrak.

7. Spati na odprtem ali ob odprtem oknu je zelo koristno v toplejšem delu leta, vendar ne ob megli, dežju ali visoki vlažnosti, takrat je bolje spati v zaprtem prostoru.

8. Spati na mokri ali vlažni podlagi je škodljivo.

9. Ajurveda priporoča spanje na boku. Spanje na levem boku lajša prebavo in daje človeku energijo. Spanje na desnem boku omogoča, da si odpočijemo. Če je v prostoru hladno, se uležite na levi bok, tako bo telo vzdrževalo naravno toploto.

10. Ajurveda ne priporoča spanja na hrbtu, to naj ne bi bilo najbolje za možgane.

11. Tudi spanje na trebuhu ni priporočljivo, ker nam onemogoča pravilno dihanje.

12. Škodljivo je spanje na soncu, koristno pa spanje pod mesečino.

13. Pomanjkanje spanca škoduje zdravju, slabi organizem in prebavo.

14. Potrudite se, da greste zgodaj v posteljo in zgodaj vstanete. Pravilen ritem spanja izboljšuje zdravje in poveča življenjsko moč.

15. Škodljivo je spanje, medtem ko zahaja sonce (to prinaša revščino, pravi ajurveda). Vedski spisi pravijo, da če se zbudimo s prvimi žarki sonca, se napolnimo z njegovo energijo. Tisti, ki spijo dolgo, ne dobijo te moči.

16. Nikoli ne bi smeli iti v posteljo s polnim želodcem, saj se telo ponoči ne bo odpočilo. Prav tako se tedaj povečuje količina toksinov v telesu.

17. Zrak v spalnici mora biti svež.

18. Če smo utrujeni od premalo spanja, se priporoča masiranje telesa z oljem in tuširanje.

Komentari

Vaš komentar