Gigi Hadid lansirala novo znamko pletenin Guest In Residence

Magazin 26. Sep 202216:15
gigi hadid znamka pletenin guest in residence
Foto: Profimedia

Priljubljena manekenka in vplivnica Gigi Hadid je lansirala lastno znamko pletenin v duhu prikrite elegance. V prvi kolekciji Guest in Residence najdemo puloverje s kapuco v toplih odtenkih, trenirke, kratke hlače, majice brez rokavov in šale v opaznih barvah.

Ko se je Gigi Hadid pred skoraj desetletjem iz Los Angelesa preselila v New York, je na vzhodni obali brila posebej mrzla zima. Ni treba poudarjati, da je bilo vreme, ki je treslo do kosti, šok za njen sistem. “Vedno sem bila oseba, ki jo zebe, tudi ko je drugim vroče,” je za Vogue povedala Gigi. Na srečo so njeni starši načrtovali vnaprej: svojo takrat najstniško hčerko so poslali na kolidž v puloverjih iz kašmirja. Njena najljubša sta bila v prikritem šik stilu: siv polo ovratnik, ki se je zapenjal z usnjenimi trakovi (njene matere), in vsestranska pletena jopica z gumbi, last njenega očeta. Njenemu življenju v trenutku prehoda – ki je hkrati divje vznemirljivo in begajoče – so prijetne pletenine nudile pomirjujoč občutek doma. “To so bili edini kosi iz kašmirja, ki sem jih imela dolgo časa,” priznava Hadid. “Še vedno jih imam.”

gigi hadid znamka pletenin guest in residence
Profimedia

Linija pletenin iz kašmirja, ki je nastajala tri leta, je nekakšen plod ljubezni 27-letne Hadid. Nekaj mesecev noseča s hčerko Khai se je skrivala na družinski kmetiji v Pensilvaniji ter tu začela inkubirati začetni koncept v času, ko se je svet dobesedno zaklenil. “Mislim, da je veliko ljudi domnevalo, da bo ustanovitev lastne blagovne znamke naslednji naravni korak,” pravi Hadid, ki je v preteklih letih sodelovala pri več projektih – vse od kolekcij za Tommyja Hilfigerja do omejenih izdaj za kopalke znamke Frankies Bikinis. “A nisem poskušala prehitevati časa. Vedela sem, da se bom domislila nečesa, kar se mi bo zdelo prav, kar bo imelo integriteto.”

gigi hadid znamka pletenin guest in residence
Profimedia

V trenutni poplavi oblikovalcev je njena zadnja karierna poteza vsekakor pravočasna. Osebnosti, kot so Mary-Kate in Ashley Olsen, Victoria Beckham in Rihanna, že dolgo dokazujejo, da obstaja več kot ena pot v modo, Gigi pa je kot ženska, ki je pogosto fotografirana tako na ulici kot na pisti, razvila izostren občutek za lasten slog. Pri tem nič ne škodi, da je sodelovala s številnimi najbolj nadarjenimi imeni v poslu. “Če si pozoren, se lahko v tem delu poleg manekenstva naučiš tudi drugih divjih stvari,” je povedala za Vogue.

gigi hadid znamka pletenin guest in residence
Profimedia

Bolj kot vse to pa odločitve, ki jih je Gigi sprejela z ustanovitvijo znamke Guest In Residence, odražajo stilske vrednote, ki jih je pridobila doma. “Tako mama kot oče sta bila res dobra pri vlaganju v stvari, ki jih imata rada, in to sem občutila že med odraščanjem,” pojasnjuje. Glede na model blagovne znamke, namenjen neposrednemu potrošniku, naložbeni kosi v njeni liniji ne bodo ekstremno dragi – osrednji kos z ovratnikom z okroglim izrezom je na primer v prodaji za slabih 300 evrov. Kljub temu Hadid ne omejuje kakovosti. Pravzaprav se je zelo potrudila, da bi uporabila mongolski kašmir z dolgimi vlakni – biorazgradljivo prejo, ki se izogne pilingu. “Želim si, da bi se oblačila, ki se zdijo trajnostna in realistična, nosila dolgo časa,” pravi. “Če za kašmir pravilno skrbite, lahko traja desetletja.”

gigi hadid znamka pletenin guest in residence
Profimedia

Dve zlati pravili, na kateri prisega, prihajata preko izročila njene babice: 1. Vse, kar deluje na vaših laseh, deluje tudi na kašmirju. 2. Namesto pranja puloverja ob vsakem nošenju ga ob koncu dneva obesite na okno. “Kašmir je naravno vlakno, zato bo naravno prepuščal hlape,” vztraja Gigi Hadid.

gigi hadid znamka pletenin guest in residence
Profimedia

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.