Hamo: O razprodanem koncertu, negotovosti in smešno polnih nakupovalnih centrih

Magazin 28. Jan 202208:00 0 komentarjev
hamo, tribute 2 love
Marko Alpner

Čeprav je virus dodobra ohromil glasbeno dogajanje, pa glasbeniki že nestrpno pričakujejo priložnosti, ko se bodo ponovno znašli pred publiko in v en glas zapeli nekaj najbolj prepoznavnih pesmi. Že februarja se na razprodani oder Kina Šiške vrača priljubljena skupina Hamo & Tribute 2 Love, leto ''lubezni'' 2022 pa bodo kronali tudi z novim albumom.

Hamo & Tribute 2 Love se je od 2021 poslovil s čudovitim singlom Vse lepo za vse, za 2022 pa napovedal ”val lubezni” in vrsto glasbenih presenečenj. Prvo bo koncert v razprodanem Kinu Šiška 22. 2. 2022, drugo pa novi album 22, s katerim bodo razvajali oboževalce. Leto, polno dvojk, bo torej še kako posebno, več pa nam je Hamo razkril v kratkem intervjuju.

Hamo, v družbi se zrcali huda nestrpnost, prav zato vsi potrebujemo malo vaše ”lubezni”. Kakšna so vaša glasbena pričakovanja za 2022?

Velika! (smeh) Zagotovo je po dveh letih neke globalne tečnobe in prepira čas, da se harmonija postavi na stran lubezni. Mi jo namerno napišemo brez j, ker je tako bolj pristna. (smeh) V načrtih imamo velike stvari. Že novembra lani smo s singlom Vse lepo za vse napovedali nov album, pa decembra razprodali Kino Šiška, ki bo februarja. Fino je. (smeh) Začelo se je tako, kot se mora, trenutno nas malo bega omikron, pa tudi ta nekako kaže neke optimistične povzetke. Enkrat ga bo konec. Upamo, da pred 22. 2. 2022. (smeh)

hamo, tribute 2 love
Jure Ogrin

V zraku naj bi bilo kar nekaj nastopov, med drugim že omenjeni Kino Šiška, pa tudi novi album 22. Je zaradi situacije prisotne kaj negotovosti?

Šiške se zelo veselim. Lepo je stopiti z novim materialom pred razprodano dvorano. To je neka potrditev od naših ljudi, da delamo dobro … in da so še vedno z nami. Povpraševanja po tem koncertu je bilo in je še res ogromno. Priznam, da razmišljamo o dodatnem terminu oziroma tudi o tem, da bi zaradi omikrona koncert premaknili v bolj zračne prostore in bolj zdrave čase. Trenutno nam nihče od pristojnih ne zna zagotoviti, ali bomo koncert lahko izvedli oziroma kako bi bilo to sploh možno. Blazno sitno je, ko zaviješ v neki nakupovalni center in je tam 2000 ljudi brez večjih zadržkov, medtem ko je koncert za 1000 ljudi pod huronskim vprašajem. Tukaj naši fevdalci nimajo čisto razčiščenih pojmov, navkljub temu, da je za 1000 prodanih vstopnic treba odšteti zelo lepo vsoto davka, ki je že plačan. Ampak je leto lubezni, pošiljamo jim objeme. (smeh)

Kaj bo največji izziv, glede na to, da je bilo zadnji dve leti koncertno dogajanje okrnjeno?

Največji izziv je v teh časih vzpostaviti stik s poslušalci. Recimo, album iz4kani skorlajv, ki je izšel lani, je s težavo prišel v roke publike. Družbena omrežja so zaradi obilice karanten in posledično časa prepolna informacij, zato tudi tam težko prebiješ zidovje, da prideš do svoje publike. Koncertov pa ni oziroma jih je premalo. V ta namen smo izdelali aplikacijo Hamo & Tribute 2 Love, kjer smo lahko bolj povezani s točno tistimi, ki jih naša muzika zanima. Ustvarili smo svoje omrežje za komunikacijo, ki direktno nagrajuje tiste, ki nas vzdržujejo. Tisti z vstopnico za Šiško lahko odklenejo goodie bag v  aplikaciji in tam že vnaprej poslušajo nov album. To se nam zdi taka fina nagrada za podpornike, hkrati pa malenkost pokrijemo koncertni manko, ki ga komadi potrebujejo, da se prikradejo v možgane. Računamo, da bodo naši in naše v Šiški že poznali album, čeprav še ni izšel, in ga še ni na YouTubu, Amazonu, Applu, Tidalu, Spotifyu … Trenutno nam gre po glavi ta izziv, v bodoče pa načrtujemo še nekaj zanimivih reči. Pozorni bodite na številko 22. (smeh)

hamo, tribute 2 love
Marko Alpner

Ali imajo same dvojke v datumu koncerta v Šiški kakšen poseben pomen?

To je najlepši datum letos, največ lubezni je tam. (smeh) Same dvojke, kot moja redovalnica iz srednje šole. Smeh. Leto lubezni smo zastavili tako, da bomo vsakega 22. v mesecu naredili nekaj za naše ljudi. Ali bo izšel singel, video, neka super novica, skratka dan v mesecu, ki je namenjen našim podpornikom. Neke stvari bomo izdali po normalnih poteh, nekaj pa znotraj goodie bagov v aplikaciji. Torej 22. januarja je v aplikaciji izšel video za singel Zato ker je mraz, 22. februarja pa bo Mraz izšel za vse ljudi, ki aplikacije nimajo, v aplikaciji pa na isti dan še dva nova komada s prihajajočega albuma in še kaj, pa še koncert bo, upamo. Ti dve dvojki nas spremljata že 15 let. Če drugo po vertikali zasukamo za 180 stopinj, se s prvo zložita v srce. To je naša pot … in naš logotip.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!