Evropska letalska družba del potnikov seli z letal na vlak

Potovanja 13. Jul 202311:45 0 komentarjev
KLM, Nizozemska, letalo, letališče, Amsterdam, Schiphol
PROFIMEDIA

Nizozemski nacionalni letalski prevoznik potnikom, ki potujejo na relaciji Amsterdam–Bruselj, kupuje vozovnice za vlak.

Letalska družba KLM je prvič poskusila s shemo kupovanja vozovnic za vlak lani poleti.

Takrat je enega od svojih štirih dnevnih letov na relaciji Amsterdam–Bruselj nadomestila z železniško storitvijo, hitrimi vlaki družbe Thalys, poroča Business Insider. Nato je februarja letos objavila, da kupuje vozovnice za še štiri vlake Thalys, doslej pa je kupila vozovnice za osem vlakov – po štiri v vsako smer, je za Insider povedal tiskovni predstavnik letalske družbe. “Naše stranke selimo z letala na vlak,” pa je za portal Politico povedal izvršni direktor Marjan Rintel.

Polet med glavnima mestoma Nizozemske in Belgije traja 45 minut, s hitrim vlakom Thalys pa 1 uro in 38 minut. Med mestoma je sicer približno 170 km razdalje, malo manj, kot po železniških tirih znaša razdalja med Mariborom in Koprom.

KLM se je za ta pristop odločila tudi zaradi pritiska na letalsko industrijo, da zmanjša svoj ogljični odtis.

Tako je letalska družba že leta 2019 začela kampanjo “Leti odgovorno”. Delno pa je odločitev tudi posledica nedavne odločitve sodišča, ki je ugodilo pritožbi nizozemske vlade, da mora KLM letno število letov na amsterdamskem letališču Schiphol, vozlišču letalske družbe, zmanjšati s 500.000 na 440.000.

vlak, Nizozemska, Amsterdam, Thalys, železniška postaja
Hitri vlak družbe Thalys na amsterdamski železniški postaji/PROFIMEDIA

Pri nakupu vozovnic za vlak, ki so jih ponudili svojim potencialnim potnikom, so upoštevali tako zmogljivost vlakov kot ujemanje njihovih odhodov z odhodi letal na liniji Amsterdam-Bruselj.

V tem času so tudi ugotovili, da morajo potnikom ponuditi tudi boljši transfer z letališča na železniško postajo, jim pomagati pri prtljagi in ustvariti boljšo komunikacijo s strankami, ki hitrih vlakov družbe Thalys morda ne poznajo. “Te ovire bo treba odstraniti, preden bo KLM lahko trajno nadomestila lete v in iz Bruslja z železniškimi zmogljivostmi,” je letalska družba zapisala v sporočilu za javnost. Hkrati bodo pri tem akcijskem načrtu morali sodelovati vsi vpleteni – poleg KLM tudi upravitelj letališča in nizozemski železniški prevoznik, so dodali. Rintel pa je za portal Politico še povedal: “Če obstajajo povezave, če so dobre, če prispejo na Schiphol in če delujejo tudi ob koncih tedna, smo več kot pripravljeni nehati leteti v Bruselj.”

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!