Slaščičarna z nenavadno prakso: coca-cola 8 evrov, cene skačejo “kot bitcoin”

Potovanja 15. Jan 202511:52 11 komentarjev
cola v kozarcu
Slika je simbolična (Foto: PROFIMEDIA)

Slaščičarna v središču Zagreba slovi ne le kot trendovska in temu primerno najdražja, ampak tudi po cenah, ki se spreminjajo "kot bitcoin".

V središču hrvaške prestolnice je znamenita slaščičarna , ki je postala trendovsko zbirališče za zagrebško “zlato mladino”, posledično pa tudi eden dražjih lokalov v središču mesta, ki bi lahko konkuriral celo lokalom v Dubaju, poroča časnik Jutarnji list.

Slaščičarna Millenium je znana po najdražji kavi v Zagrebu, a njena “odlika” so ne le cene, ki so visoke, ampak tudi to, da se “spreminjajo kot vrednost bitcoina ali gibanja na borzi”, piše časnik. O tem naj bi pričali tudi računi, ki so jih časniku pošiljali bralci. Zato se je tja odpravila novinarska ekipa, da bi to preverila.

Dva dni zapored za isti napitek različni ceni

“Presenetilo nas je, da so nam enaka napitka dva dni zapored zaračunali po različni ceni,” je novinarka Dora Koretić zapisala v svojem članku.

Tako so od bralcev prejeli račun, da je 24. decembra, torej na božični večer, steklenička coca-cole (2,5 dcl) stala kar 8 evrov. V trgovini liter te pijače stane le evro in pol, je zapisala Koretić. “Navdušeni nad ceno coca-cole v Milleniumu smo se tja odpravili še zadnji dan adventa, 6. januarja, ko smo naročili kavo z mlekom,” je v članku pisala novinarka in dodala, da v kavarni cenikov ni v papirnati obliki na mizah, ampak so objavljeni samo v obliki QR-kode.

Na dan, ko je slaščičarno obiskala novinarska ekipa, je cena gazirane pijače padla na “samo” 6,20 evra, je pa zato kava stala kar 4,80 evra.

Slaščičarno je novinarska ekipa obiskala še dan kasneje in ugotovila, da so se cene ponovno spremenile. Tisti dan je velika kava z mlekom stala 3,20 evra, za stekleničko coca-cole pa je bilo treba odšteti 4,70 evra.

Direktor prekinil klic

Opremljena s podatki in lastno izkušnjo je novinarka poklicala lastnika slaščičarne, da bi ji pojasnil, kako v Milleniumu oblikujejo cene.

Zanimalo jo je, kako pogosto se cene spreminjajo, ali jih smejo spreminjati dnevno po svoji želji, želela pa je tudi komentar, da je slaščičarna med Zagrebčani znana po “najdražji kavi v Zagrebu”.

“Žal pa direktor za pogovor ni bil pretirano zainteresiran,” je ugotavljala novinarka. “Vsak advent dvignemo cene, to je to,” je bil njegov edini komentar. Nato je dejal, da ne more več govoriti, ker je na meji, in prekinil klic.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje