Renault Slovenija se odziva na težave z bencinskimi motorji, tu je odgovor

Magazin 30. Jun 202212:15
Delite:
Renault TCe
Foto: Renault

Delež spornih motorjev naj bi bil relativno majhen, vsak sporen primer pa bodo obravnavali ločeno.

Renault se je pred dnevi znova znašel pod drobnogledom francoskih oblasti. Kot smo pisali pri N1, je bil razlog za to večje število posameznikov, ki so napovedali, da bodo francosko znamko tožili zaradi pojava povečane porabe olja v vozilih z 1,2-litrskimi bencinskimi motorji. Posameznikov, ki so se združili proti Renaultu, je sicer okrog 1.100, avtomobilov z omenjeno težavo pa še precej več. Tudi v Sloveniji.

Kot so ugotovili na spletnem portalu revije Avto magazin, o tovrstnih okvarah poroča kar nekaj Slovencev. Prav zato pa so se odločili in preverili, ali so pri domačem zastopniku znamke s težavo, v povezavi s katero ni bil izveden vpoklic, seznanjeni. In če so, kaj svetujejo strankam, ki v svojih avtomobilih naletijo na težave zaradi pomanjkanja olja v motorju. Odgovor, ki so ga poslali iz Renault Slovenija je takšen:

»Nekateri kupci vozil, opremljenih z bencinskim motorjem 1.2 TCe, proizvedenim med oktobrom 2012 in junijem 2016, so imeli težave s povečano porabo olja in vklopom opozorilne luči glede tega.  Ne gre za težavo na vseh motorjih 1.2 TCe, ampak le na manjšem delu teh motorjev. Konkretno v Franciji se je težava pojavila na manj kot 10 % motorjev. Renault je na globalnem nivoju vzpostavil podporni sistem za te primere. Ob vsaki pritožbi so analizirali konkreten primer in v več kot 90 % primerov zagotovili delno ali popolno podporo pri reševanju. Podpora je za ta primer še vedno aktivna in če bi še kak kupec opazil tovrstne težave, naj pride na uradni servis, kjer bodo motor pregledali. Omenjena težava ne vpliva na varnost vozila, zato se Renault ni odločil za splošni vpoklic vozil, ampak rešuje primere, če se ta težava pojavi.”

Lastniki Renaultovih vozil torej kljub temu, da so nekateri avtomobili s spornimi motorji stari že skoraj 10 let, še vedno lahko računajo na brezplačno pomoč domačega zastopnika v primeru težav zaradi pomanjkanja olja. So pa ob tem sporočili, da morebitnih tožb, ki so nastale zaradi omenjenih težav, ne smejo komentirati.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar