Victoria’s Secret predstavila romantično kolekcijo perila z vrhunskimi modeli

Magazin 23. Mar 202213:15 0 komentarjev
Victoria Secret's pomlad 2022
Profimedia

Po kolekciji Love Cloud je Victoria's Secret predstavila popolnoma novo oglaševalsko kampanjo kolekcije spodnjega perila z naslovom Dream Angels, v katerem nastopajo Hailey Bieber, Imaan Hammam in Paloma Elsseser, in izpostavlja ključne kose za to pomlad.

Priljubljena znamka spodnjega perila Victoria’s Secret je predstavila svojo novo kolekcijo za pomlad 2022, imenovano Dream Angels, in sicer z oglaševalsko kampanjo, v kateri nastopajo vrhunski modeli Paloma Elsesser, Imaan Hammam in Hailey Bieber. Fotografije je posnel modni fotograf Lachlan Bailey, za stiliranje je bil zadolžen Carlos Nazario, režijo je vodila Felicity Webb, produkcijo pa AP Studio. Pričeska je delo frizerke Jaware, za lepotni videz pa je poskrbela umetnica ličenja Jen Myles.

Victoria Secret's, spodnje perilo
Profimedia

Med izstopajočimi kosi perila je komplet Babydoll Wicked La Fleur, ki je na voljo v rožnati, rdeči, črni, beli in zeleno-modri. Značilna silhueta vsebuje modrček Wicked, združen s prosojno mrežico, in čipkast predpasnik La Fleur. Poleg čutne čipke so glavne zvezde kolekcije vezenine v obliki drobnih cvetlic, ki svoj navdih iščejo v pomladnih travnikih – na voljo so v romantičnih kompletih s korzetom in pasom za hlačne nogavice. V kolekciji je tudi z vintidžem navdihnjen modrček Bombshell Push-Up, ki se lahko nosi pod oblačili ali samostojno z elegantnim suknjičem.

Victoria Secret's pomlad 2022
Profimedia

Victoria’s Secret, ameriška znamka s spodnjim perilom, oblačili in kozmetiko, je znana po zelo prepoznavnem trženju in blagovni znamki, začenši s priljubljenim katalogom, ki mu je sledila letna modna revija s supermodeli, imenovanimi Angelčki. Kot največji prodajalec spodnjega perila v ZDA se blagovna znamka že od leta 2016 bori zaradi spreminjajočih se preferenc potrošnikov in nenehnih polemik glede poslovnih praks vodstva podjetij.

Victoria Secret's pomlad 2022
Profimedia

Po letu 2016 se je tržni delež Victoria’s Secret začel zmanjševati, zaradi česar so preklicali izdajanje svojega slavnega kataloga. Blagovna znamka se je trudila obdržati svoj tržni položaj po nenehnih kritikah in polemikah glede neprimernega vedenja in poslovnih praks vodstva, a je do maja 2020 Victoria’s Secret z več kot 1070 trgovinami vendarle ostala največja prodajalka spodnjega perila v ZDA.

Hailey Bieber Victoria Secret's
Profimedia

Številne kritike pa so deževale tudi na račun ravnanja z Angelčki – leta 2019 so neprofitna zagovorniška skupina Model Alliance in številne druge publikacije poročale o pobudah, ki potekajo v Kaliforniji, New Yorku in ZDA in katerih cilj je zaščititi modele pred nadlegovanjem in spolno zlorabo. Znamka Victoria’s Secret je imela v vsej svoji zgodovini vsaj 3 ducate uradnih Angelčkov, med katerimi so bile tudi Claudia Schiffer, Eva Herzigová, Oluchi Onweagba, Jessica Stam, Ana Beatriz Barros in Bregje Heinen.

Leta 2021 je znamka potrdila, da se odmika od koncepta Angelčkov, pri čemer z njimi še vedno sodelujejo samo Taylor Hill, Grace Elizabeth in Helena Christensen, ki so leta 2020 po več kot 20-letnem premoru ponovno začele sodelovati z znamko.

Victoria Secret's pomlad 2022
Profimedia

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!