Vrtoglavi zneski in najboljše reklame letošnjega Super Bowla

Magazin 14. Feb 202317:30
Super Bowl LVII
Profimedia

Super Bowl je ameriški športni praznik, ki pa ni le športno obarvan dogodek, temveč pravo ultimativno zabavljaštvo. Vsako leto se na njem zvrsti vrsta nepozabnih reklam, za katere podjetja odštejejo vrtoglave zneske.

Letošnji Super Bowl je, vsaj s športnega vidika, pripadel Kansas City Chiefsom. A to ni poglaviten razlog, ki več kot 100 milijonov Američanov in ljudi po vsem svetu posede pred male zaslone. Številni nastopi in zabavljaški vložki so namreč tisto, kar naredi športni dogodek edinstven na ameriških tleh.

Prenos letošnjega, že 57. Super Bowl-a, ki si ga je v Arizoni v živo ogledalo več kot 67.000 tisoč gledalcev, je po napovedih televizijske mreže Fox spremljalo več kot 115 milijonov gledalcev. Nič čudnega, kot glavna zvezda ob polčasu je nastopila glasbenica Rihanna, ki je z nastopom razkrila tudi svojo nosečnost, celotno slovesnost pa je s himno odprl Chris Stapleton.

Barbadoška pevka sicer za svoj nastop ni prejela niti centa, če gre verjeti spletni strani TMZ, saj nihče izmed nastopajočih na Super Bowlu ni plačan, vsaj ne v denarju. Zato pa se nastop obrestuje vsakemu, ki nastopi ob polčasu. Lady Gaga je tako svojo prodajo albumov po nastopu na Super Bowlu kar potisočerila, J.Lo pa je dobila na tisoče novih sledilcev.

Rihanna na Super bowlu
PROFIMEDIA

7 milijonov za 30 sekund

Zato pa se vrtoglavi zneski vrtijo okrog oglaševanja. Televizijska mreža Fox namreč za 30-sekundni oglas zaračuna kar 7 milijonov ameriških dolarjev. V jeseni je svoj oglas napovedala vrsta kriptovalut, a zavoljo poloma FTX so jih v zadnjem hipu odpovedali.

Sicer se je pred gledalci zvrstila vrsta oglaševalcev, najbolj donosen je bil Anheuser-Busch Companies, ki je s svojimi znamkami zavzel kar cele tri oglaševalske minute: Busch Light, Bud Light in Michelob Ultra. Poleg omenjenih so si gledalci lahko ogledali še inovativne reklame Heinekena, Diageo, Doritosev, Google Pixels, M&M’s itd.

V tem času so številne produkcijske hiše predstavile napovednike za svoje prihajajoče filme: The Flash, Fast X, Indiana Jones and the Dial of Destiny in Transformers: Rise of the Beasts je le peščica izmed njih.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.