Ustavili voznika priklopnika, ki je bil za več kot tono in pol pretežek

Črna kronika 16. Jan 202509:43 0 komentarjev
Preobremenjen priklopnik
Foto: PU Ljubljana

Ljubljanski prometni policisti so ustavili tujega voznika tovornega vozila s priklopnikom, ki je kršil pravila o trajanju vožnje, njegov priklopnik pa je bil znatno preobremenjen. Priklopno vozilo je dovoljeno maso preseglo za 1,6 tone oziroma za 45 odstotkov. Vozniku so izrekli 1.950 evrov globe, pravni odgovorni osebi pa 6.750 evrov.

Ljubljanski prometni policisti so v sredo zjutraj ustavili tujega voznika tovornega vozila s pripetim priklopnikom in pri njem odkrili več kršitev cestnoprometnih predpisov.

V tahograf njegovega vozila ni bila vstavljena voznikova kartica.

Prav tako je bilo priklopno vozilo, katerega največja dovoljena masa je 3,5 tone, preobremenjeno: s tehtanjem so policisti ugotovili, da je dovoljeno maso preseglo za 1,6 tone oziroma za 45 odstotkov, presežene so bile tudi obremenitve osi, so sporočili s Policijske uprave Ljubljana.

Policisti so vozilo izločili iz prometa, dokler ne odpravi kršitev. Vozniku so izrekli 1.950 evrov globe, tuji pravni odgovorni osebi pa 6.750 evrov.

Ob tokratnem primeru na ljubljanski policijski upravi opozarjajo, da so posledice prometnih nesreč, v katerih so udeležena tovorna vozila, velikokrat zelo hude, še posebej če so ta preobremenjena. Preobremenjenost namreč še poveča sile ter vpliva na stabilnost, zaviranje in dolžino zavorne poti. Preobremenjena tovorna vozila se hitreje poškodujejo in lahko povzročijo tudi prometne nesreče, hkrati pa uničujejo ceste.

Pri nadzorih se policisti kot z obremenitvijo in tehnično brezhibnostjo vozil osredotočajo tudi na socialno zakonodajo, denimo obvezne počitke in odmore voznikov.

“V praksi se dogaja, da je pri nekaterih podjetjih velikokrat glavno vodilo le zaslužek, medtem ko področju varnosti cestnega prometa posvečajo premalo pozornosti,” so še zapisali. Vse voznike so pozvali, naj vozijo odgovorno, spočiti ter upoštevajo določila o trajanju vožnje in odmorih ter naj upoštevajo vsa pravila glede tehnične brezhibnosti, nalaganja tovora in obremenjenosti vozil.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!