Dokončanje po 15 letih: šentviški predor naj bi dobil še zadnji manjkajoči del

Slovenija 03. Jun 202216:40 0 komentarjev
Predor Šentvid Celovška cesta
DARS

Od odprtja šentviškega predora je minilo že skoraj 14 let, predvidoma prihodnje leto pa naj bi dobil še zadnji manjkajoči del – izvoz na Celovško cesto proti središču Ljubljane in v obratni smeri. Dars gradbeno dovoljenje pričakuje letos, z deli pa naj bi začeli prihodnje leto.

Dars napoveduje dokončanje predora Šentvid, ki so ga odprli pred 14 leti. Na družbenem omrežju Twitter so objavili, da se pripravljajo na rekonstrukcijo priključka Šentvid. S spremembo bodo omogočili zavijanje iz predora Šentvid na Celovško cesto proti središču mesta in v obratni smeri.

“Za gradbeno dovoljenje smo že zaprosili, pričakujemo ga še letos, tako da bi z deli začeli v 2023,” napovedujejo na Darsu. Od odprtja predora naprej je mogoče iz predora Šentvid zapeljati na Celovško cesto v smeri proti Medvodam, iz druge smeri pa je možen uvoz v predor v smeri proti razcepu Kozarje.

Predvidena zasnova Celovške ceste ob predoru Šentvid:

Predor Šentvid Celovška cesta
DARS

Pripravki za izvoz in uvoz iz Celovške proti centru so pripravljeni že od odprtja predora, vendar se je nadaljevanje projekta, ki bi vključeval preureditev semaforiziranega križišča na Celovški, razširitev Celovške mimo predora, zaustavilo zaradi težav s pridobivanjem manjkajočih zemljišč.

Gradnja manjkajočega dela priključka na Celovško cesto je bila sicer predvidena že pred 11 leti, vendar se je zaradi nesoglasij projekt zamikal, v vmesnem času pa je eden od lastnikov zemljišč preminil, sledili pa so postopki dedovanja. Šentviški predor je dolg okrog 1,5 kilometra in velja za enega najdražjih predorov v Sloveniji. Njegova gradnja je stala 136 milijonov evrov.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter.

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!