Nepopisna gneča v knjigarnah: samo še en dan za bon21

Gospodarstvo 29. Jun 202220:25 > 30. Jun 2022 19:10
Delite:
Knjigarna Konzorcij
Foto: Aljoša Harlamov/Facebook

Samo še jutri je čas, da izkoristite še neunovčene turistične bone in bon21. Mnogi so se slednjega odločili uporabiti v knjigarnah, zato se zadnji teden v Mladinski knjigi soočajo z nepopisno gnečo.

“V Mladinski knjigi vladajo izredne razmere,” nam je sporočil bralec, ki se je popoldan odpravil tja nič hudega sluteč. A pričakala ga je nepopisna gneča, saj je jutri zadnji dan za unovčitev bona21, ki ga je med drugim mogoče porabiti tudi v knjigarnah.

Da ta gneča traja že več kot en teden, nam je povedala predstavnica za odnose z javnostmi Maja Lihtenvalner. Beležijo približno 40 odstotkov večjo prodajo kot v istem obdobju lani, kar je skoraj primerljivo z decembrskim obdobjem, ko tradicionalno beležijo najvišjo prodajo. “Od 50 do 80 odstotkov strank te dni plačuje z boni. Kupujejo vse – od učbenikov, leposlovja, do strokovnih knjig in priročnikov,” je dodala.

Kot je še povedala, gneča nastaja v vseh prodajalnah, a največji naval doživlja prodajalna Konzorcij, ki je največja, ima tudi največjo izbiro, nahaja pa se v središču Ljubljane.

Velik obisk v prodajalni na Slovenski cesti v Ljubljani je v objavi na Facebooku izpostavil tudi urednik in publicist Aljoša Harlamov. Kot je zapisal, zadnje dni hodi na “ekskurzije v ljubljanski Konzorcij, opazovati te neverjetne množice ljudi, izropane police in vrste na blagajni”. Ob tem je dodal razmišljanje, da zanimanje za knjige pri nas očitno obstaja, a da se zaveda, da vse te množice pomenijo, da so mnogim zainteresiranim bralcem knjige še vedno cenovno težje dosegljive.

“Po drugi strani pa se ne morem znebiti občutka, da bi take in podobne projekte potrebovali tudi zunaj pandemije. Vsaj za tiste, ki si kulturo in knjige težko privoščijo ali pa tudi niso vzgojeni v to, da bi kulturo in knjige cenili. Morda boni niti niso prvi tak način, morda niti ne najboljši, ampak zanimanje za knjige, glede na to, da bi bone lahko porabili tudi drugače, očitno vseeno je – in to večje od izmerjenega, preverjenega, predvidenega. Treba bi se bilo kaj naučiti iz tega in zastaviti resno, medresorsko, premišljeno, dobro finančno podprto kampanjo spodbujanja branja,” je Harlamov zaključil zapis.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar