Stavka Lufthanse prizemljila več tisoč letal. Potnik: Zelo sem ogorčen

Slovenija 07. Mar 202409:36 0 komentarjev
Stavka Lufthansa
Stavka osebja zemeljske oskrbe Lufthanse v Nemčiji (Foto: PROFIMEDIA)

V sredo zvečer bi moralo na ljubljanskem letališču pristati letalo iz Frankfurta, a ga ni bilo. Ob 20. uri se je namreč začela stavka letališkega osebja nemškega letalskega prevoznika Lufthansa, ki bo v naslednjih dneh prizemljila še več letov. Odpovedani so tudi leti na Brnik in z njega.

Zaposleni v letalski družbi Lufthansa znova stavkajo, gre za četrto stavko v roku enega meseca.

Za stavko so se tokrat odločili delavci zemeljske oskrbe na letališčih. Nemški mediji poročajo, da bo stavka vplivala na okoli dvesto tisoč potnikov.

Stavka zaposlenih pri Lufthansi se je v sredo ob 20. uri začela na več letališčih v državi in že zmotila ustaljene vozne rede prevoznika – ker stavka tudi varnostno osebje, potniki ne morejo opraviti varnostnega pregleda, letala pa ostajajo prizemljena. Stavkovne aktivnosti bodo trajale do sobote, 9. marca, v jutranjih urah.

Danes in jutri odpovedanih okoli dva tisoč letov

Pri družbi ocenjujejo, da bo vsak dan odpovedanih od 10 do 20 odstotkov vseh letov, kar je okoli tisoč letov dnevno. Najhuje bo danes in v petek.

Stavka vpliva tudi na povezavo med Brnikom in nemškima letališčema v Frankfurtu in Münchnu. Danes so odpovedani vsi leti, prav tako jutri, v soboto pa jutranji odhod v Frankfurt ob 6.55.

Kot Lufthansa navaja na svoji spletni strani, so potniki, katerih potovalni načrti se utegnejo spremeniti, o odpovedih in možnih nadomestnih letih že obveščeni.

Potniki ogorčeni: “Osem ur se trudim priti v stik z vami”

Pri Lufthansi so potnike o odpovedi letov obvestili tudi po družbenih omrežjih, pod objavami pa so se zgrnile kritike, ki so bolj kot v samo stavko usmerjene v slabo komunikacijo družbe s potniki.

Opozorili so, da je podjetje ob odpovedi letov zelo neodzivno. “Zadnjih osem ur se trudim spremeniti podrobnosti svojega leta. Vaš klepetalnik na spletni strani ne deluje. Poklical sem tudi klicni center, tri ure sem čakal na prosto linijo, potem pa na drugi strani ni bilo nikogar. Zelo sem ogorčen nad vašimi storitvami za uporabnike,” je napisal eden od potnikov.

Druga potnica je v komentarju izpostavila, da so ji v klicnem centru rekli, da njen let ni odpovedan, na spletni strani pa piše, da je. Tretja potnica je bila kritična, da je letalska družba zelo neodgovorna do potnikov, saj o odpovedi svojega leta ni bila obveščena prek elektronske pošte, ampak zgolj v medijih.

Pod objavo, da osebje spet stavka, so se oglasili tudi potniki, ki so brez poleta ostali zaradi prejšnjih stavk. “Moji let je bil odpovedan zaradi stavke 20. februarja. Čeprav sem dobil povrnjeno kupnino, sem moral ostale stroške za novo karto doplačati sam. Na klicnem centru so mi rekli, da mi ne morejo pomagati.”

“Odlično,” je bila cinična druga potnica. “Že 20. februarja ste mi zamaknili let, da sem potem imela težave z nastanitvijo in prevozom. Zdaj, ko se vračam s počitnic, pa znova isto.”

Zaposleni s stavko zahtevajo zvišanje plač. Sndikat zahteva 12,5-odstotno zvišanje plač za več kot dvajset tisoč zaposlenih in inflacijski dodatek v višini tri tisoč evrov, ki bi ga podjetje obročno izplačevalo v prihodnjem letu.

Lufthansa je februarja privolila v okoli 10-odstotno zvišanje plač z letošnjim decembrom in izplačan dodatek v naslednjih 25 mesecih, a se sindikat s ponudbo ne strinja. Naslednji krog pogajanj je predviden 13. in 14. marca.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!