Most čez reko Cetino, ki je zaradi različnih višin obeh krakov iz predorov Omiš in Komorjak postal spletna senzacija, so gradbeni delavci spojili. Slavnostno odprtje je načrtovano za četrtek, promet po mostu pa naj bi stekel še letošnje poletje.
Gradnja mostu čez reko Cetino je v zadnjih mesecih pritegnila veliko pozornosti in sprožila številne komentarje med domačini in tujimi gosti, ki so opazovali gradbena dela.
Glavna opazka oziroma atrakcija sta bili različni višini obeh krakov mostu, ki sta vsak na svoji strani štrlela iz predorov Omiš in Komorjak.
Zdaj je most, ki bo del nove hitre ceste med Omišem in Splitom, povezan in spojen, višina pa je poenotena. Po poročanju Indexa na mostu potekajo še zadnja dela, v četrtek bo slavnostno odprtje.
Spektakularen most čez kanjon Cetine je predstavljal enega najbolj kompleksnih gradbenih projektov na Hrvaškem. Most je dolg 216 metrov, na njem pa bo dvopasovnica z odstavnima pasovoma.
Mnogi so mislili, da so se med gradnjo zmotili
Med gradnjo so se mnogi spraševali, ali so snovalci mostu storili napako, saj je bila s prostim očesom vidna razlika med obema krakoma mostu, ki sta prihajala iz predora. Spletni komentatorji so si dali duška, nekateri so v šali dejali, da gre za dve različni cesti, drugi so na pomoč klicali slovenskega projektanta mosta na Peljašac Marjana Pipenbaherja.
Dvomi in skrbi so bili odveč, saj je bila posebnost gradnje v tem, da so dele jeklene konstrukcije vnaprej sestavili v delavnici in jih pripeljali na delovišče. Eno polovico mostu so sestavljali v predoru Omiš, drugo pa v Komorjaku. Ko so del konstrukcije sestavili, so jo s pomočjo posebnih koles potisnili iz predora, zato sta bila kraka različnih višin, ob spojitvi pa sta se “poravnala”. Pogodbeni rok za odprtje je 30. junij, kar pomeni, da bi se lahko po mostu vozili že v letošnji poletni sezoni.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje