Ali res prihaja nova avtomobilska znamka?

Magazin 07. Jan. 202216:15
Delite:
Sony Vision
Foto: Sony

Zdaj je tudi uradno – japonski Sony bo spomladi ustanovil družbo Sony Mobile Inc in se podal na pot osebne mobilnosti. Trenutno sta načrtovana dva modela, štirivratni kupe in veliki SUV.

Če je Sony še pred dvema letoma, ko je predstavil prvi koncept, zanikal vstop v avtomobilsko panogo, je zdaj jasno. Sony, velikan zabavne elektronike, postaja s tem letom tudi proizvajalec avtomobilov. Na salonu zabavne elektronike CES v Las Vegasu (ZDA) so tako uradno potrdili, da so tik pred ustanovitvijo hčerinske družbe Sony Mobile Inc.  Ta se bo ukvarjala z osebno mobilnostjo oziroma načrtovanjem in izdelavo avtomobilov.

Sony Vision-S 02
Foto : Sony

Predlani pri Sonyju še zanikali

Pri Sonyju so sicer prvi model oziroma koncept štirivratnega kupeja predstavili že leta 2022 na istoimenskem salonu z imenom Vision-S 01, vendar so takrat pri japonskem gigantu zanikali, da bi želeli vstopiti v ta del industrije. Toda skozi leto so javnosti vendarle pokazali nekaj namigov, da gre za nekaj več kot le raziskavo. Tako so potrdili tudi, da že testirajo vozni prototip, ki je nastajal v Magni v sosednjem Gradcu. Tam so namreč razvili tudi namensko platformo za e-avtomobile, s čimer imajo v Magni kar nekaj izkušenj, saj so pomagali že Jaguarju (I-Pace) in kitajskemu BAIC. Pri izdelavi pa so sodelovala tudi znana imena, kot so: ZF, Nvidia, Continental, Bosch in Qualcomm.

Sony Vision-S 02
Foto : Sony

Nov model je SUV

Novi model, ki so ga pokazali na CES, je 4,9 metra dolg, (tudi) sedemsedežni SUV, ki uporablja isto platformo kot 01. Gre torej za dva 200 kW e-motorja, vsak na eni osi, ki naj bi teoretično zmogla pognati 2,5 tone težak avtomobil do 180 km/h, in to v zgolj 4,6 sekunde. Po drugi strani pa pri Sonyju ne razkrivajo podrobnosti o zmogljivosti baterije, hitrosti polnjenja in dosega.

Zato pa je več jasnega o videzu notranjosti, ki je, vsaj v štirisedežni verziji, identičen že predstavljeni študiji 01. Vsi zadnji sedeži (nasloni) se lahko posamično podirajo in tako tvorijo skoraj ravno dno prtljažnika. V ospredju kabine je povsem digitalizirani trojni zaslon, občutljiv za dotik, ki se razprostira po skoraj celotni dolžini voznikovega vidnega polja, med obema A -stebričkoma. Pod njim sta na centralni konzoli še vrtljivo stikalo in dodaten zaslon. Seveda je logično, da bo avto iz koncerna, kjer so si ime ustvarili z zabavno elektroniko, veliko tega ponujal tudi v kabini. Ob tem bo tudi Vision-S 02 ponujal avtonomijo druge stopnje, z okolico pa bo komuniciral preko 5G -mreže. In tako omogoča tudi posodobitve opreme preko zraka (OTA).

Sony Vision-S 02
Foto : Sony
Komentari

Vaš komentar