BMW adrenalinsko – z ”nahrbtnikom”!

Magazin 03. Jul 202210:30 0 komentarjev
BMW M3 Touring
BMW

BMW M3 je prvič dobil tudi karoserijsko verzijo z ''nahrbtnikom''. M3 Touring bo v salone zapeljal pozno jeseni.

BMW M3 Touring
BMW

Dolgo se je govorilo, zdaj pa je novi BMW M3 s kombijevskim zadkom prvič uradno del palete najbolj zmogljive serije tri. Dolgo so se Bavarci upirali, toda konkurenca v obliki Audija RS4 Avant in Mercedesa-AMG C63 jih je k temu dobesedno prisilila.

Tehnično identičen limuzini M3

Njegovo polno ime je sicer M3 Touring Competition in je – razen seveda zadka – tehnično pravzaprav enak avtomobil limuzinskemu M3 Competition s štirikolesnim pogonom xDrive. Bistvo kombijevskega zadka je seveda uporabnost s 500-litrskim prtljažnikom, ki ga je mogoče razširiti do 1.510 litrov. Njegova podoba je do B-stebrička pravzaprav znana iz limuzinskega M3, zadek pa prav tako ni presenečenje glede na obstoječe Touring verzije ”trojke”. Inženirji so morali le nekoliko prilagoditi podvozje in računalniško nadzorovano zaporo diferenciala na zadnji osi.

Pogonski del je torej znan – dvojno prisilno polnjeni trilitrski šestvaljnik, ki zmore 375 kW (510 KM) in 650 Nm največjega navora, moč prenaša na podlago prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika in štirikolesnega pogona. Pri tem pogonu gre razmerje prenosa v korist zadnjih koles. Sprednji kolesni par je aktiven v glavnem le pri pospeševanju in ko zadaj zmanjka oprijema. Pa še to lahko voznik nadzoruje s programi, mogoče pa ga je tudi povsem izklopiti. Do 100 km/h M3 Touring pospeši v 3,6 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena pri 280 km/h.

Prenovljena kabina in osrednji zaslon

BMW M3 Touring
BMW

M3 Touring je sicer že dobil osmo generacijo sistema iDrive z velikima zaslonoma v enotnem vodoravnem ukrivljenem ohišju. Enak sistem bo ob prihajajoči prenovi celotne serije 3 dobil tudi limuzinski M3. Tu so tudi opcijski školjkasti sedeži, ki v primerjavi z običajnimi privarčujejo slabih deset kilogramov teže, kar je skorajda zanemarljivo – M3 Touring namreč tehta 1.940 kilogramov.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!