Spotify bo podražil premijske pakete, tudi v Sloveniji. Koliko bodo stali?

Digitalno 25. Jul 202314:48 1 komentar
spotify, glasba
PROFIMEDIA

Švedski ponudnik storitev za pretočno predvajanje glasbe Spotify bo zvišal cene premijskih paketov v več kot 50 državah po svetu, tudi v Sloveniji.

Podražitve so predvidene v več kot 50 državah po svetu, med drugim v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, Franciji, Avstriji, Italiji, Španiji, na Portugalskem, v Belgiji, na Danskem, Finskem, v Bolgariji, Grčiji, Makedoniji, na Malti, Cipru, Hrvaškem, v Črni gori, BiH, na Kosovu in tudi v Sloveniji.

V ZDA se bodo cene paketov npr. zvišale za en dolar (0,91 evra), tako da bo treba po novem za premijski individualni paket odšteti 10,99 dolarja (9,95 evra), za premium duo do 14,99 dolarja (13,57 evra), za premijski družinski paket pa do 16,99 dolarja (15,38 evra).

V Sloveniji je bilo treba po podatkih Spotifyja iz maja za individualni premijski paket odšteti 5,99 evra, za premium duo 7,99 evra, za premijski družinski paket pa 9,99 evra. Po novem te cene znašajo 6,49 evra, 8,99 evra in 10,99 evra.

V podjetju so kot razlog navedli, da jim bo to omogočilo nadaljnji razvoj ponudbe na hitro razvijajočem se trgu pretočnih vsebin.

Za Spotify plačuje 220 milijonov ljudi po svetu

Spotify je v zadnjih mesecih poskušal povečati dobičkonosnost z več sto odpuščanji in prestrukturiranjem enote za podkaste, ki jo je postavil z milijardami dolarjev naložb. Kot so sporočili na začetku junija, Spotify v večini držav ostaja ena najbolj priljubljenih platform za zvočne podkaste, ob tem pa številka ena v ZDA.

Danes so objavili, da so v drugem letošnjem četrtletju vknjižili 247 milijonov evrov izgube iz poslovanja, potem ko je ta v enakem obdobju lani dosegla 194 milijonov evrov.

Število aktivnih uporabnikov se je sicer povečalo za 27 odstotkov na 551 milijonov, število uporabnikov plačljivih vsebin pa za 17 odstotkov na 220 milijonov. Oba rezultata sta nad pričakovanji družbe.

Januarja je pretočni velikan dejal, da ukinja približno 600 delovnih mest oz. šest odstotkov svoje delovne sile, pri čemer je priznal, da se je med pandemijo covida-19 prehitro razširil.

Povišanje cen prihaja v času, ko je trg avdio in video pretočnih storitev pod naraščajočim pritiskom vlagateljev, da povečajo donosnost po letih dajanja prednosti rasti števila uporabnikov, navaja dpa.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje