Gwyneth Paltrow v novi kampanji za lastno podjetje Goop

Magazin 04. Nov 202114:30 0 komentarjev
Gwyneth Paltrow
Profimedia

Igralka Gwyneth Paltrow v vlogi modela predstavlja novo kolekcijo izdelkov svojega podjetja Goop. Kolekcija oblačil za prihajajoče zimske mesece se imenuje G. Label Core Collection.

Za pisalno mizo ali na večerji, na kavču ali ob koktajlu, za v službo ali ob vikendih – Gwyneth Paltrow je za svojo jesensko kolekcijo oblačil G. Label znamke Goop ustvarila vsestranske kose, ki bodo dali domač in udoben občutek, kjerkoli ste. “S pogledom v prihodnost in posluhom za preteklost ustvarjamo čudovita praktična oblačila, ki bodo sledila zahtevam garderobe ženske s številnimi vlogami,” so zapisali na svoji spletni strani, kjer se visokokakovostna oblačila tudi prodajajo. Vsaka omejena serija je zasnovana v tesnem sodelovanju z igralko in navdihnjena z bistvenimi karakteristikami, ki jih želi sama nositi. Oblačila so izdelana v istih ameriških in italijanskih tovarnah kot ugledne dizajnerske znamke, brez posredniških oznak. Rezultat so luksuzni kosi, vredni naložbe.

Gwyneth Paltrow
Profimedia

V kolekciji G. Label Core Collection tako najdemo ključne jesenske kose, kot so kot kokon mehak pulover, džins srajca, ki je videti groba, a je zelo prijetna na otip, pletena jopa v uniseks kroju, bomber jakna iz flisa, popolne kavbojke ravnega kroja, črtast pulover z zadrgo, udoben komplet trenirke, vsestranska črna majica iz organskega bombaža in čudovita obleka za vse priložnosti. To je le nekaj kosov, o katerih Gwyneth meni, da so v ženski garderobi nepogrešljivi in je vanje vredno vložiti nekaj več denarja. Cene kosov se namreč gibljejo med 160 in 666 evri za kos.

Gwyneth Paltrow
Profimedia

Njeno podjetje Goop sestavlja približno 75 odstotkov žensk, zato največ navdiha prihaja prav od uslužbenk samih. Te se pogosto znajdejo v situaciji, ko morajo hiteti naravnost iz pisarne na različne družabne dejavnosti ali na otroško nogometno tekmo, kar pusti le malo časa na voljo za preoblačenje. Vse te dejavnike so upoštevali pri oblikovanju kolekcije g. Label; vsak kos mora biti sodoben in eleganten, a praktičen za vsakdanje življenje. Biti mora dovolj udoben, da lahko pozabiš, kaj imaš oblečeno – vsaj dokler te nekdo ne pohvali.

Gwyneth Paltrow
Profimedia

Drugi dejavnik, ki je Goop spodbudil k lansiranju kapsulne kolekcije, je bilo povečano povpraševanje po trajnostnih kosih, saj so se potrošniki začeli čedalje bolj zavedati vprašanj trajnosti. Kosi v tej kolekciji zato niso usmerjeni v trende, ampak gre za večne kose, za katere Gwyneth upa, da jih bodo ženske z leti lahko uporabljale ob vsaki priložnosti. Odločili so se za sloge, ki so ”odporni proti trendom” in skupaj predstavljajo uniformo od ponedeljka do nedelje, na katero se lahko zanesemo vse leto.

Gwyneth Paltrow
Profimedia

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!